search
menu

هتل الزهرا قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الزهرا قم
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل الزهرا قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل الزهرا قم


هتل الزهرا قم یکی از هتل های ۳ ستاره و باسابقه شهر است که در سال های اخیر تحت بازسازی قرار گرفته و به خاطر موقعیت مکانی ایده‌آلش از مهمانان و زائران زیادی میزبانی می کند. چنانچه بلیط هواپیما قم خریده اید و به دنبال هتلی در نزدیک ترین فاصله از حرم مطهر حضرت معصومه هستید، هتل الزهرا قم را انتخاب کنید تا برای رفتن به حرم مجبور به طی کردن مسافت های طولانی نباشید و تنها با ۳ دقیقه پیاده روی به حرم برسید.

موقعیت مکانی هتل


همانطور که می دانید در اطراف حرم حضرت معصومه مراکز خرید و جاذبه های دیدنی متعددی قرار گرفته اند؛ یعنی بعد از زیارت می توانید بدون استفاده از وسیله نقلیه، سری به بازارهای سنتی و مدرن شهر بزنید و از خانه ها، بناهای تاریخی و اماکن زیارتی قم مثل مسجد جامع قم، تیمچه بزرگ، آرامگاه شیخ ابالصت و حمام گذر عشقعلی دیدن کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل الزهرا قم اولین بار در سال ۱۳۶۶ افتتاح شده و به همت همین تجربه تمام آنچه برای اقامتی آسوده و راحت نیاز است، در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. البته ساختمان هتل به منظور ارتقا سطح کیفی امکانات و خدماتش در سال ۹۵ بازسازی شده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است. از امکانات و خدمات هتل الزهرا قم می توان به رستوران، اینترنت رایگان، صبحانه بوفه، آسانسور، صندوق امانات و روم سرویس اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۵ طبقه در مجموع دارای ۴۵ واحد اقامتی است و اتاق های آن تنها از حیث ظرفیت متفاوت هستند و مهمانان بسته به تعداد نفرات می توانند اتاق هایی ۲ نفره تا ۴ نفره انتخاب کنند. همه این اتاق ها به امکانات مدرنی مجهز شده اند و امکان افزایش ۱ نفر ظرفیت دارند. اتاق های هتل الزهرا در ۳ طیف اتاق های دبل، اتاق های تریپل و اتاق های خانواده ارائه می شوند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل الزهرا قم در عین سادگی می توانند فضای خانه را برای مهمانان خود تداعی کنند. کف این اتاق ها موکت بوده و به منظور رفاه هر چه بیش تر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون صفحه تخت، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال و حمام در این اتاق ها گنجانده شده است. ضمنا مهمانان هتل الزهرا قم می توانند در اتاق هایشان از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند و از طریق فضای مجازی با اقوام و دوستانشان همواره در ارتباط باشند.

گزینه های صرف غذا


صبحانه های هتل الزهرا به سبک سلف سرویس سرو می شوند و هر نوع سلیقه و ذائقه ای را پاسخگو هستند؛ از تخم مرغ آب پز و املت گرفته تا خرما، سوسیس سرخ شده، عدسی، لوبیا، نسکافه، مربا، شیر و پنیر. رستوران هتل هم انواع غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می کند و با وجود خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس می توانید وعده غذایی خود را در اتاقتان میل کنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


با رزرو هتل الزهرا قم، تامین آسایش و راحتی خود را به کادر مجرب هتل بسپارید. پذیرش سریع و برخورد حرفه ای کارکنان از جمله دلایلی هستند که هر زائری را دوباره به هتل الزهرا می کشانند. علاوه بر این، هتل الزهرا دارای خدمات تاکسی سرویس و لاندری و امکاناتی نظیر نمازخانه و کافی نت است و مهمانانی که با خودروی شخصی به این هتل آمده اند، می توانند بدون نگرانی خودروی خود را در اطراف ساختمان هتل پارک کنند.

دلایل انتخاب هتل


پرسنل حرفه ای و خوش برخورد
نزدیکی به حرم حضرت معصومه (س)

فاصله هتل الزهرا قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید قدس: ۴۵۰ متر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه امام خمینی: ۸۵۰ متر
فاصله تا حمام گذر عشقعلی: ۱ کیلومتر
فاصله تا تیمچه بزرگ بازار قم: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است