search
menu

هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم
امکانات هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم
خدمات هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل

درباره هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم


استان هرمزگان با جاذبه های بی نظیر و زیبایی که دارد هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. در این استان سواحل صخره ای بسیار زیبایی وجود دارد که همانند آن را در هیچ کجای ایران نمیتوان پیدا کرد. جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که برای عاشقان سفر و گردش نامی بسیار آشناست. زیبایی های طبیعی جزیره قشم به طرز شگفت انگیزی خیره کننده و تماشایی هستند و قشم را به یکی از قطب های اصلی گردشگری در کشور تبدیل کرده اند.
جالب است بدانید مساحت جزیره قشم ده برابر جزیره کیش است و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن وجود دارد که بدون شک از سفر به آن پشیمان نخواهید شد. دره ستارگان قشم یکی از شگفت انگیزترین اعجوبه های طبیعت جهان است که شکوه و عظمت خلقت را به خود بازدیدکنندگان می کشاند.علاوه بر طبیعت بی نظیر و امکانات تفریحی این جزیره، گردش در بازارهای ساحلی مردم بومی و خرید سوغاتی های سنتی و طراحی حنا بر روی دست نیز احساس بسیار خوبی دارند که در سفر به جزیره قشم آن را تجربه می کنید. هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم یکی از هتل های دوستاره جزیره قشم است که نزدیک ساحل قرار گرفته و با امکانات و خدمات گسترده ای که دارد سفر خوشی را برای مسافران رغم خواهد زد. مسافران می توانند با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به جزیره زیبای قشم در این هتل اقامت داشته باشند و سفری لذت بخش را تجربه کنند.

امکانات هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم


مهم ترین مزیت هتل آپارتمان شادناز۱ قشم نزدیک بودن آن به ساحل نیلگون خلیج فارس است. مسافران این هتل می توانند به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند از منظره زیبای ساحل دریا بهره مند شوند و ساعت های زیادی را بدون نگرانی از دیر رسیدن به محل اقامت در کنار ساحل با آرامش سپری کنند. علاوه بر آن هتل آپارتمان شادناز ۱ به مراکز خرید جزیره قشم نیز نزدیک است و از نظر موقعیت دسترسی یکی از بهترین گزینه های اقامت در جزیره به شمار می رود. همچنین محیط امن و سرشار از آرامشی که در هتل فراهم شده است اقامت را برای ساکنان هتل دلچسب و لذت بخش می کند. این هتل با داشتن پله اضطراری، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق خیال مهمانان را از بابت امنیت محل اقامت راحت می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن آسانسور، لابی، شبکه پخش فیلم، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم


هتل آپارتمان شادناز1 قشم علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می کند. کادر مجرب و آموزش دیده هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. مهمانان می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را با خیال راحت در صندوق امانات هتل به امانت بگذارند و نگران گم شدن آن ها نباشند. این هتل آپارتمان دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی واحدها در طول اقامت راحت می کند. وجود سیستم تهویه مطبوع نیز باعث می شود که مهمانان احساس خوشی از اقامت داشته باشند و از سفر لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار و... اشاره کرد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما قشم به جزیره زیبای قشم سفر کند و از امکانات و خدمات این هتل آپارتمان لذت ببرید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و جهت رفاه حال مسافران در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل ۴ طبقه دارد و دارای ۱۶ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۶۳ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت دونفره، سوئیت سه نفره، سوئیت چهارنفره و سوئیت پنج نفره است که مسافران می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان شادناز1 قشم می توان به یخچال، مبلمان، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز، دمپائی و... اشاره کرد.
فاصله هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم تا اماکن مهم و گردشگری
فاصله تا غار نمکدان: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد قبا: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا جزایر ناز: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری دلفین درگهان: ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است