search
menu

هتل ساحل سرخ هرمز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساحل سرخ هرمز
اماکن نزدیک هتل ساحل سرخ هرمز

درباره هتل ساحل سرخ هرمز


هتل ساحل سرخ هرمز از هتل‌های سه ستاره خوب کشورمان و جزیره زیبا و دیدنی هرمز است که در مکانی بسیار مناسب در خیابان ورزش و در نزدیکی دانشگاه آزاد هرمز قرار گرفته است. باوجوداینکه تنها سه سال از ساخت این هتل می‌گذرد، در همین مدت زمان کوتاه نیز هتل ساحل سرخ هرمز با امکانات مختلف و خدمات متنوع خود توانسته است شهرت و آوازه‌ای برای خود دست‌وپا کند. البته باید گفت که هر گردشگری پس از اقامت در هتل ساحل سرخ هرمز به این حقیقت پی خواهد برد که شهرت این هتل بی‌دلیل نیست؛ هتل ساحل سرخ از کارکنانی خوش‌اخلاق و مجربی برخوردار است که اقامت راحت و آسوده شما را در اولویت اهداف خود قرار داده‌اند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف، دریغ نخواهند کرد.
هتل ساحل سرخ هرمز از سوئیت‌های بسیار شیک و تمیزی تشکیل شده که در حیاط هتل قرار گرفته‌اند و هر کدام آشپزخانه مجزای خود را دارند. بنابراین، میهمانان با خیالی راحت می‌توانند غذای خود را تهیه و آماده و در آشپزخانه واحد اقامتی خود نوش جان کنند. همچنین هر واحد اقامتی هتل ساحل سرخ هرمز به کلیه امکانات اقامتی و رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، تختخواب، دراور، کمد لباس و میز مجهز شده است. باوجوداینکه واحدهای اقامتی هتل ساحل سرخ چندان بزرگ نیستند، اما به لطف طراحی و چیدمان بسیار خوب و استفاده بهینه از کلیه فضاهای اتاق، این ضعف نیز برطرف شده و هر سوئیت از فضایی کافی برای اقامتی لذت‌بخش بهره‌مند است. گفتنی است که هتل ساحل سرخ هرمز با داشتن پارکینگی مناسب و جادار، خیال بسیاری از میهمانانی را که با خودروی شخصی خود به این هتل مراجعه می‌کنند، آسوده کرده است. ناگفته نماند که رستوران هتل ساحل سرخ هرمز نیز قادر است با طبخ و سرو غذاهای دریایی خوشمزه، نیاز میهمانان هتل را از یافتن رستورانی باکیفیت رفع کند.
بدون هیچ تردیدی یکی از مهم‌ترین مزایای هر هتل، موقعیت جغرافیایی و مکانی آن است و هتل ساحل سرخ هرمز با قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی جزیره زیبای هرمز، از این مزیت کاملاً بهره‌مند است. میهمانان با اقامت در هتل ساحل سرخ هرمز می‌توانند هرروز در ساعات اولیه صبح یا غروب خورشید به سواحل جزیره رفته و به ورزش مفرح ماهیگیری بپردازند و صید خود را در آشپزخانه هتل ساحل سرخ هرمز طبخ و نوش جان کنند. ازآنجایی‌که کرایه دوچرخه از دیگر خدمات مختلف هتل ساحل سرخ هرمز است، میهمانان قادر خواهند بود که با دوچرخه در ساحل زیبای جزیره هرمز به گشت‌وگذار بپردازند و از جاذبه‌های دیدنی مثل قلعه پرتغالی‌ها، الهه نمک و غار نمک فیروزه‌ای دیدن کنند.
به خاطر داشته باشید که یکی از مواردی که حتماً باید در طول اقامت در هتل ساحل سرخ هرمز تجربه کنید، چشیدن طعم خوشمزه نان‌های محلی جزیره هرمز است. این نان‌های مقوی که با تخم‌مرغ پخته می‌شوند، از چنان طعم لذیذی برخوردارند که خاطره زیبا اقامت در هتل ساحل سرخ هرمز را در ذهن شما ماندگار خواهند ساخت.
در آخر باید گفت که هتل ساحل سرخ هرمز با موقعیت مکانی مناسب، کارکنانی خوب، خدماتی متنوع و امکاناتی مختلف قادر است اقامت لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. بنابراین اگر قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی جزیره هرمز را دارید، بی‌شک هتل ساحل سرخ هرمز یکی از برترین گزینه‌‌های اقامتی شما در این جزیره خواهد بود.

اماکن نزدیک هتل ساحل سرخ هرمز


فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا بازار ماهی‌فروشان هرمز: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا خانه تاریخی جری پولاک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا دره سکوت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا غار نمکی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل ساحل سرخ هرمز تا دره مجسمه‌ها: ۹.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است