search
menu

هتل آپارتمان خانه سبز قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خانه سبز قشم
امکانات عمومی هتل آپارتمان خانه سبز قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان خانه سبز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان خانه سبز قشم


هتل آپارتمان خانه سبز قشم به عنوان هتلی یک ستاره از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان ابتدا هدفشان خدمت رسانی به میهمانان از سراسر کشور بوده است. مسافران با اقامت در این هتل آپارتمان می توانند از مراکز خرید مانند بازار ستاره، پاساژ فردوسی، پاساژ پردیس و بازار قدیم قشم بازدید کنند، همچنین این هتل آپارتمان فاصله بسیار اندکی تا خلیج فارس و اسکله تفریحی دارد.
هتل آپارتمان خانه سبز برای ارتقای سطح کیفی خدمات خود در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و ساختمان این هتل آپارتمان دارای ۵ طبقه و ۱۳ باب اتاق و سوئیت است که همه واحدها دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در محلی واقع شده است که در میان گردشگران محبوبیت دارد و در اکثر مواقع در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند. مطمئنا با اقامت در هتل آپارتمان با بهره مندی از زیبایی های جزیره قشم می توانید خاطرات بی نظیری برای خود و خانواده تان رقم بزنید. با توجه به موقعیت جغرافیایی Qeshm Sabz Hotel برای رفتن به ساحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی‌ ها و بازار قدیم قشم باید مسافتی حدودا ۲ کیلومتر را پیاده یا با خودرو طی کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان خانه سبز قشم


هتل آپارتمان خانه سبز قشم دارای امکاناتی نظیر پارکینگ روباز، کرایه اتومبیل بدون راننده، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، گشت غیر رایگان و اتاق چمدان است. همچنین در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و پرسنل هتل نیز در تلاش برای ایجاد اقامتی بی نظیر برای میهمانان هستند. در صورت تمایل می توانید به رستوران های نزدیک این هتل آپارتمان بروید، مانند رستوران عمو لقمان کردستانی و رستوران کردستان. برای رزرو این هتل آپارتمان خانه می توانید به صورت آنلاین و با کمترین هزینه اقدام کنید و از سفر خود به جزیره قشم لذت ببرید. توجه داشته باشید در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان خانه سبز قشم در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند و نسبت به هتل های دیگر قیمت مناسبی دارد. اکثر اتاق‌ ها و سوئیت‌ ها دارای آشپزخانه هستند و امکان پخت و پز به مسافران داده می شود. انواع واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان بدین صورت است؛ اتاق دوتخته، سوئيت تکخوابه سه نفره و سوئیت دوخوابه پنج نفره. اتاق ها و سوئیت ها چشم اندازی رو به دریا دارند و منظره بی نظیری از پنجره هایشان را شاهد خواهید بود.
لازم به ذکر است زمان تحویل واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است، همچنین در صورت نیاز به ظرفیت اضافی به صورت کف خواب ارائه می شود. توجه داشته باشید برای اقامت افراد زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان محاسبه می شود. همچنین همان طور که اشاره شد به دلیل نبود رستوران در این هتل باید در هنگام اقامتتان در آشپزخانه غذا بپزید یا اینکه در رستوران های اطراف هتل غذای مورد نیازتان را نوش جان کنید.
تمامی واحدها به صورت روزانه نظافت می شوند و از جمله امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی می توان به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، بالکن، مبلمان، آشپزخانه و سیستم سرمایشی است اما به دلیل شرایط آب و هوایی جنوب کشور نیازی به سیستم گرمایشی نیست. برای دسترسی به اتاق ها در ۵ طبقه هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در داخل حمام اتاق ها نیز دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیارتان قرار داده می شود.
اگر مایل به سفر به جزیره زیبای قشم هستید، مقاله راهنمای سفر به قشم را بخوانید.

فاصله هتل آپارتمان خانه سبز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان نریمان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ژئوپارک قشم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل قشم: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است