search
menu

هتل کاوان قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل کاوان قشم
اماکن نزدیک به هتل کاوان قشم

درباره ‌هتل کاوان قشم


هتل کاوان قشم یکی از هتل های ۳ستاره و تازه تاسیس این جزیره است که در سال ۱۳۹۱ مورد بهره برداری قرار گرفته است. هتل کاوان قشم در ساختمانی ۵ طبقه بنا شده و مجموعا دارای ۱۱ واحد اقامتی مجزا است. اتاق‌های هتل به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مبلمان راحتی تجهیز شده اند. برای راحتی حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در تمامی واحد‌ها تعبیه شده است. لازم به یادآوری است که تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه داخلی پخش فیلم دسترسی دارند.
کاربران می‌توانند در فضای لابی و همچنین در داخل اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت پر سرعت وای فای دسترسی داشته باشند. اتاق‌های هتل کاوان قشم دارای بالکن هستند و چشم اندازی از سطح شهر را در اختیار مسافران قرار می‌گذارد. افراد در صورت به همراه داشتن اشیا قیمتی هم می‌توانند از صندوق امانات داخل اتاق‌ها به منظور نگهداری لوازم و اشیا قیمتی خود استفاده نمایند.
اتاق‌های هتل کاوان قشم به آشپزخانه مجهز هستند و مسافران می‌توانند با امکانات و تجهیزاتی که در هر واحد تعبیه شده است، اقدام به طبخ غذای مورد علاقه خود نمایند. ذکر این نکته هم ضروری است که صبحانه در داخل اتاق‌ها سرو می‌شود و هتل دارای رستوران نمی‌باشد.
پذیرش هتل کاوان قشم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. به جهت سهولت رفت و آمد کاربران در سطح شهر هم امکان درخواست تاکسی سرویس و همچنین کرایه اتومبیل مهیا شده است. در ادامه نیز برخی از نزدیک‌ترین اماکن شهری و مکان‌های دیدنی بر حسب فاصله، مرتب شده اند.

اماکن نزدیک به هتل کاوان قشم


فاصله تا غار نمکدان (۴۴۱ متر)
فاصله تا قلعه پرتغالی ها (۸۴۴ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر (۲ کیلومتر و ۳۴۸ متر)
فاصله تا پارک زیتون (۷ کیلومتر و ۶۹ متر)
فاصله تا غارهای خوربس (۱۳ کیلومتر و ۴۱۱ متر)
فاصله تا جنگل دریایی حرا (۵۹ کیلومتر و ۵۰۹ متر)
فاصله تا چاه هاي تاريخي تل آو(طلا) (۵۶ کیلومتر و ۷۷۸ متر)




امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است