search
menu

هتل آلاله ۱ قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آلاله ۱ قشم
اماکن نزدیک هتل آلاله ۱ قشم

درباره هتل آلاله ۱ قشم


هتل آلاله ۱ قشم یکی از هتل‌های مجموعه آلاله و از بهترین گزینه‌های اقامتی ارزان قیمت در قشم است. این هتل تک ستاره شاید امکانات یک هتل ۵ ستاره را نداشته باشد اما نسبت به قیمت اتاق‌ها خدمات خوبی ارائه می‌دهد. در مورد موقعیت هتل باید گفت موقعیت رویایی عشق خریدها را دارد! این هتل در درگهان قرار گرفته شهری که به بازارهای رنگارنگش شناخته شده است. اصولا اولین هدف از سفر به درگهان بازدید از بازارها و مغازه‌هایش است و درنتیجه مهم‌ترین معیار برای انتخاب محل اقامت در این شهر، نزدیکی به این مغازه‌ها و دنیای پر جنب و جوش بازارها است و بهترین گزینه ممکن در این باره هتل آلاله ۱ قشم است.
گرچه نزدیکی به بازارها نقطه قوت هتل آلاله ۱ قشم است اما نقطه ضعف آن نیز به شمار می‌رود زیرا دسترسی به خود قشم کمی سخت خواهد بود. نزدیک‌ترین پاساژ به هتل آلاله ۱ قشم پاساژ نگین است کافی است از اتاق هتل خارج شده و به طبقه پایین بروید! اما پاساژ نگین تنها پاساژ نزدیک به هتل آلاله ۱ قشم نیست بلکه بازار قدیم، دو دلفین و بازار مروارید نیز در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است. رستوران هتل آلاله ۱ قشم رستوران گردان است و برای تماشای شهر از زاویه‌ای متفاوت عالی است؛ اما اگر حال و حوصله قدم زدن را داشته باشید سری به فضای سبز اطراف هتل زده و هوایی تازه کنید. میهمانانی که با خودروی شخصی به قشم سفر کرده‌اند نیازی نیست زحمت پیدا کردن جای پارک به خود بدهند، کافی است مسیر خود را به سمت پارکینگ هتل کج کنند.
هتل آلاله ۱ قشم فضایی گرم و صمیمی دارد و داخل اتاق‌های آن انواع خدمات و امکانات از یخچال گرفته تا حمام قرار دارد. از آنجا که دسترسی به فضای مجازی از اهمیت بالایی برای میهمانان برخوردار است، هتل آلاله ۱ قشم امکان اتصال به اینترنت با سرعت بالا را در اتاق‌های خود فراهم کرده است. بد نیست بدانید که اینترنت هتل آلاله ۱ قشم نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی نداشته و به صورت نامحدود در دسترس میهمانان هتل قرار گرفته است. همچنین تلویزیون LCD نیز در تمامی اتاق‌های هتل آلاله ۱ قشم قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند.
بد نیست بدانید که هتل آلاله ۱ قشم دارای آسانسور بوده و دسترسی میهمانان به ویژه معلولان و سالمندان را به اتاق‌ها آسان کرده است. صندوق امانات هم در هتل آلاله ۱ قشم وجود دارد و میهمانان می‌توانند اشیاء گران بها و ارزشمند خود را در با خیال راحت در صندوق امانات هتل بگذارند. هتل آلاله ۱ قشم خدمات لاندری و صبحانه را نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد. البته باید گفت که صبحانه هتل از تنوع زیادی برخوردار نیست اما از کیفیت خوبی برخوردار است. البته اقامت در هتل آلاله ۱ قشم مزیت دیگری هم دارد و آن نزدیکی به دریا است. فاصله نسبتا کم هتل آلاله ۱ قشم با دریا این امکان را به میهمانان می‌دهد تا در هر ساعت از روز به ساحل رفته و از قدم زدن در ساحل، تماشای وسعت دریا و گوش دادن به صدای امواج دریا و مرغان دریایی لذت ببرند.

اماکن نزدیک هتل آلاله ۱ قشم


فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا فرودگاه بین المللی بندر عباس: ۱۳۴ دقیقه با ماشین
فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا حمام گله داری: ۱۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا عمارت کلاه فرنگی بندر عباس: ۱۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا دریا: ۲دقیقه با ماشین
فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا معبد هندوها بندر عباس: ۱۳۴ دقیقه با ماشین
فاصله هتل آلاله ۱ قشم تا مراکز خرید: ۲ دقیقه با ماشین

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است