search
menu

مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم
امکانات مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم
خدمات مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم


سفر به جزیره قشم یکی از جذاب ترین تجربه هایی است که می توانید امتحان کنید. این جزیره سرشار از زیبایی هایی طبیعی است که همراهی آن ها با امکانات رفاهی ساخت دست بشر منطقه ای فوق العاده جذاب را برای گردشگری به وجود آورده اند. مسافران جزیره قشم می توانند پدیده های طبیعی را مشاهده کنند که برخی از آن ها شهرت های جهانی دارند و نه تنها گردشگران داخلی بلکه سالیانه صدها گردشگر خارجی را نیز به خود جذب می کنند. از جمله این پدیده ها می توان به درختان شناور خلیج فارس اشاره کرد که به نام جنگل های حرا شهرت دارند و بر خلاف جنگل های طبیعی کاملا بر روی آب شناور هستند. گشت و گذار با قایق در بین این درختان حس بسیار جالب و متفاوتی دارد که بدون شک از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.
علاوه بر آن دره ستارگان قشم نیز پدیده طبیعی بسیار جذاب و متفاوتی است که در همان نگاه اول می توانید به عظمت و شکوه زیبایی های آن پی ببرید. شب های این دره منظره بسیار شگفت انگیزی دارد که برای دوستداران عکاسی شبانه محیطی ایده آل است. مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم در این جزیره قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی خوب و نزدیک بودن به پارک زیتون در بین مسافران جزیره محبوبیت ویژه ای دارد. علاوه بر آن مجتمع با مراکز تجاری شهر نیز فاصله چندانی ندارند و همین مسئله اقامت را برای گردشگران جذاب تر می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به جزیره زیبای کیش در این مجتمع اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را در سفر به جزیره تجربه کنید.

امکانات مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم


مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم دارای واحدهای اقامتی است که با فاصله از هم قرار گرفته اند و به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی دارند. در محوطه مجتمع فضای مربوط به پیاده روی قرار گرفته و آلاچیق ها و تخت های ساحلی تعبیه شده اند که مهمانان می توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از آن ها بهره مند شوند. این مجتمع دارای رستوران است که با ظرفیت روزانه ۵۰ نفر انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به مسافران ارائه می دهد. پارکینگ مجتمع نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند.
همچنین مهمانان می توانند در کافی شاپ مجتمع انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم را امتحان کنند و از اقامت خود لذت ببرند. از دیگر امکانات مجتمع می توان به لابی، شبکه پخش فیلم و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم


مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم علاوه بر امکانات مناسبی که دارد خدمات خوبی را نیز به مهمانان ارائه می دهد. پرسنل مجتمع همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران اسقبال می کنند. پذیرش مجتمع نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه مجتمع می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. اتاق چمدان مجتمع نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند چمدان و وسایل اضافه خود را در آن نگهداری کنند. تاکسی سرویس مجتمع از دیگر خدمات فعال آن است که مسافران را تا هر نقطه ای از شهر که تمایل داشته باشند همراهی می کند. از دیگر خدمات مجتمع می توان به هماهنگ کننده تور، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


از آن جایی که مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم در سال ۱۳۹۱ بنا شده است ساختمانی کاملا نوساز و تمیز دارد. این مجتمع دارای ۶۲ باب اتاق و سوئیت است که شامل اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، سوئیت یکخوابه برای سه نفر و سوئیت یکخوابه برای چهار نفر هستند. ناگفنه نماند برخی از این واحدها رو به محوطه و برخی دیگر رو به ساحل طراحی شده اند و از منظره زیبای دریا بهره مند هستند. واحدهای اقامتی مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم به امکاناتی نظیر صبحانه، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، یخچال، تلویزیون، مینی بار، کمد لباس و... مجهز شده اند.

فاصله مجتمع اقامتی باغ ایران زمین قشم تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا غارهای خربس: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا جنگل های حرا: ۵۵ کیلومتر
فاصله تا روستای لافت: ۵۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است