search
menu

هتل آپارتمان گل پونه قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گل پونه قشم
امکانات عمومی هتل آپارتمان گل پونه قشم
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گل پونه قشم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان گل پونه قشم


هتل آپارتمان گل پونه قشم هتلی دو ستاره در جزیره قشم است. با توجه به توریستی بودن جزیره قشم مسافران زیادی به این نقطه از کشور سفر می‌کنند و وجود هتل‌هایی با امکانات مناسب برای اقامت مسافران بسیار ضروری است. این هتل هتلی نوساز در مرکز شهر است و در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است. همانطور که از نام این هتل پیداست، بصورت هتل آپارتمان است و در یک طبقه ساخته شده است. واحدهای سوییت و آپارتمان مانند این هتل کوچک بسیار دنج و تمیز هستند و از این لحاظ می‌تواند برای شما اقامتی بسیار خوب و خوش را رقم بزند. هتل گل پونه به مراکز تجاری و خرید متعدد قشم بسیار نزدیک است و به راحتی می‌توانید به این مکانها دسترسی سهل و آسانی داشته باشید. مسافرانی که بصورت هوایی به جزیره قشم سفر می‌کنند، می‌توانند با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به قشم سفر کنند و تجربه اقامتی خوب و خوش را در این جزیره بسیار زیبا داشته باشند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان گل پونه قشم


از جمله امکانات بسیار جالب توجه این هتل می‌توان به تمیز بودن واحدهای اقامتی‌اش اشاره کرد. با ورود به هتل می‌توانید در لابی مبله آن استراحت کوتاهی داشته باشید. کادر مجرب و خوش اخلاق هتل از مواردی است که مسافران را بیش از پیش به خود جذب می‌کند و پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است. در لابی امکاناتی همچون تلویزیون و تلفن نیز وجود دارد. هتل به اینترنت پر سرعت دسترسی دارد و به راحتی می‌توانید به امور اینترنتی و آنلاینتان نیز دسترسی داشته باشید. پارکینگ در هتل وجود ندارد و باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.
واحدهای این هتل که در مجموعه ۷ واحد هستند دارای وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند. برای حفظ ایمنی بیشتر و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی هتل مجهز به کپسول‌های آتش نشانی است. در لابی سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. خدمات دیگری همچون فتوکپی و خدمات فاکس نیز در هتل وجود دارد. برای سهولت در رفت و آمد مسافران هتل امکاناتی همچون تاکسی سرویس را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همانطور که پیش‌تر گفته شد هتل آپارتمان گل پونه قشم دارای هفت واحد اقامتی است که واحدها از لحاظ تمیزی در رتبه بالایی هستند و همین تمیزی سبب آرامش خاطر مسافرانی شده است که در هتل اقامت می‌کنند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و می‌توانید در واحدهای آرام و دنج خود در زمان استراحت با تماشای تلویزیون سرگرم شوید. اتاق‌ها مجهز به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز هستند و از این لحاظ هیچ گونه نگرانی برای مسافران وجود ندارد.
علاوه بر لابی در اتاق‌ها نیز تلفن وجود دارد و به راحتی می‌توانید با لابی تماس بگیرید و هر آنچه را که مورد نیازتان است به سرعت با پذیرش در میان بگذارید. سرویس بهداشتی موجود در لابی از نوع ایرانی است ولی در اتاق‌ها سرویس بهداشتی از نوع فرنگی است. از نظر سایر امکانات بهداشتی نیز خیالتان راحت باشد زیرا واحدها مجهز به حمام و لوازم بهداشتی مورد نیاز هستند. صبحانه نیز جزو امکاناتی است که برای اقامت کنندگان هتل تعریف شده است. از جمله سایر امکانات وجود یخچال در اتاق‌هاست که با توجه به گرم بودن آب و هوای موجود در قشم این وسیله یک وسیله بسیار ضروری است. انواع اتاق‌های هتل شامل: اتاق‌های دو و سه تخته، سوییت‌های یک خوابه چهار تخته و یک خوابه پنج تخته و شش تخته است.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران سنتی و چایخانه سنتی نیز است. می‌توانید نهار و شام را در رستوران سنتی و بسیار دنج هتل گل پونه و از منوی بسیار لذیذ آن انتخاب کرده و میل کنید.

فاصله هتل گل پونه قشم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ستاره: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع سیتی سنتر: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است