search
menu

هتل دریتا قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دریتا قشم
امکانات عمومی هتل دریتا قشم
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
فاصله هتل دریتا قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل دریتا قشم


هتل دریتا یکی از هتل‌های بسیار شیک و مجهز در جزیره قشم است. این هتل زیبا دارای ۴ ستاره بوده و دارای ۱۸ طبقه و ۱۲۰ اتاق است. هتل دریتا در سال ۱۴۰۱ در نزدیکی سیتی سنتر به بهره‌برداری رسیده است، بدین‌جهت به دلیل نوساز بودن موردتوجه مسافران این جزیره قرار می‌گیرند. همه مسافران دوست دارند جزو اولین مسافران هتل باشند و برای اقامت در این هتل لحظه‌شماری می‌کنند که با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دریتا خودشان را برای سفری به‌یادماندنی آماده می‌کنند. همچنین به دلیل نزدیکی به مرکز خرید سیتی سنتر مسافرانی که علاقه به خرید دارند، خبری خوبی است. در هتل دریتا پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده هستند و با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند. همچنین این هتل بی‌نظیر دارای آخرین استانداردهای هتلداری است و همین امر سبب گشته تا ۴ ستاره را از آن خود کند. همچنین به دلیل نوساز بودن هتل می‌توان جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در قشم دانست، مخصوصاً اگر قصد سفر خانوادگی داشته باشید، پیشنهاد ما رزرو این هتل بی‌نظیر است. با توجه به اینکه جزیره قشم دارای آب‌وهوای گرمی است، بنابراین بهترین زمان سفر به این منطقه در فصل بهار است تا هم از آب‌وهوا لذت ببرید و هم اینکه از مراکز خرید قشم خرید کنید. از جاهای دیدنی جزیره قشم نیز بازدید کنید که عبارت‌اند از دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، دره رنگین‌کمان. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی قشم نیز حدوداً ۴۲ کیلومتر است که از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل دریتا قشم


از امکانات ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به لابی بزرگ اشاره کرد که برای ۱۰۰ نفر ظرفیت وجود دارد و در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. همچنین مورد دیگر پارکینگ است تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. به دلیل قرارگیری در محدوده خارج از ترافیک مسافران می‌توانند به هر منطقه از قشم رفته و از تماشای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری لذت ببرند. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت نامحدود در لابی بهره‌مند شوید. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی در جزیره قشم می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در این هتل بهره‌مند شوید که به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین به دلیل دارا بودن امکاناتی نظیر روم سرویس با انتخاب این هتل زیبا برای اقامت می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل دریتا در قشم عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته توئین. در داخل اتاق‌های این مجموعه امکانات رفاهی خوبی تعبیه‌شده است که مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرشان را تجربه خواهند کرد. برخی از امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی. با توجه به قوانین ارائه‌شده در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید مسافران این مورد را رعایت کنند. همچنین هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا و خیابان را تماشا کنید.

فاصله هتل دریتا قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر قشم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل قشم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Amirhossein Nasrollahzadeh
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۳‌

بدترین هتلی که تا امروز رفتم. ما اتاق ۳ تخته گرفتیم که وقتی رسیدیم دیدیم که سه تا تخت یک نفره دارد و وقتی اعتراض کردیم که ما یک تخت دبل میخواهیم گفتن همه اتاقهای سه تخته ما سینگل است! کتری برقی در اتاقها وجود ندارد و برای هر بار چای خوردن باید به لابی زنگ بزنید که بعد از ۲ ساعت شاید برایتان بیاورند و ضمنا برای هر نفر ۱۵۰۰۰ تومان هم هزینه میگیرند! ما یک هفته اقامت داشتیم و فقط یک بار اتاق تمیز شد آن هم نصفه نیمه بعد از ۵ بار تذکر و وقتی معترض شدیم گفتند پرسنلمان کم است!!! واقعا افتضاح
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayفروردین