search
menu

هتل آپادانا قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپادانا قشم
اماکن نزدیک به هتل آپادانا قشم

درباره هتل آپادانا قشم


هتل آپادانا قشم هتل ۳ ستاره‌ای در جزیره قشم است که به همت تجربه ۲۵ ساله در هتلداری اقامتی درخور مهمانانش را برایشان فراهم می‌کند. این هتل به مثابه پلی بین بازار قدیم و جدید قشم، پیوندگاه دو بافت متمایز شده است. در سال ۱۳۷۴ ساختمان هتل آپادانا قشم در ۲ طبقه ساخته شد و از آن زمان همواره یکی از اولویت‌های انتخابی گردشگران شهر قشم بوده است.
این هتل میزبانی مهمانان خود را در ۳۸ باب اتاق آغاز کرد و ۱۴ سال بعد یعنی در سال۱۳۸۸ بار دیگر برای بهبود و کیفیت خدمات ارائه شده‌اش به دست کاربلدها سپرده شد تا با مرمت و بازسازی جان دوباره‌ای به خود بگیرد. در نتیجه این اقدام واحدهای اقامتی هتل آپادانا قشم بهسازی شده و بخش‌های مختلف هتل از جمله رستوران و کافی‌شاپ با شمایلی امروزی‌تر در اختیار مهمانان قرار گرفتند. هرچند قبل از بازسازی هم پرسنل مجرب و حرفه‌ای هتل آپادانا قشم در جذب مهمانان و بازدیدکنندگان شهر قشم به قدر کافی موفق بودند و آن‌ها را با لبخند رضایت راهی خانه‌هایشان می‌کردند ولی به‌سازی مجدد هتل در محبوبیت هر چه بیش‌تر آن نقش پررنگی داشت.
همین که وارد هتل آپادانا قشم شوید متوجه فضای صمیمی آن می‌شوید، جایی که با دکوراسیونش تقریبا حال و هوای خانه را برایتان تداعی می‌کند. لابی این هتل نقلی درست مثل اتاق‌های نشیمن می‌ماند و گوشه‌ای از آن کادر پذیرش به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز آماده ارائه خدمات و راهنمایی در اموری مثل گشت نیم‌روزی، خدمات تور و تاکسی سرویس هستند.
اتاق‌های هتل آپادانا قشم در ظرفیت‌های مختلف آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشد و همه این اتاق‌ها مجهز به امکاناتی نظیر کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آباژور، رخت‌آویز، تلفن و تهویه مطبوع هستند. لازم به ذکر است که در حمام‌های داخل اتاق دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان جهت فراهم‌سازی آسایش هر چه بیش‌تر مهمانان ارائه می‌شود و همچنین برای اینترنت در اتاق‌ها و یا لابی هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌شود. هیچ‌کدام از این اتاق‌ها دارای بالکن نیستند ولی از پشت پنجره‌های تعدادی از آن‌ها، خیابان و همهمه آن پیداست که به هنگام شب سکوتی تماشایی بر آن حاکم می‌شود.
گفتنی است که رستوران هتل با ۴۰ نفر ظرفیت در طبقه اول آن جای گرفته که کیفیت مرغوب غذاهایش یکی دیگر از عوامل موفقیت هتل در جذب مشتری می‌باشد. این رستوران در طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کم‌نظیر بوده و تمام ذائقه‌ها را درنظر گرفته است. هنگام اقامت در هتل آپادانا قشم، برای میل نوشیدنی نیازی نیست از هتل خارج شوید، کافی‌شاپ هتل در محیطی دل‌باز و صمیمی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سرو می‌کند.
و اما درباره امکانات ویژه هتل باید بگوییم که هتل آپادانا قشم فاقد پارکینگ می‌باشد ولی در عوض از امکاناتی مثل مینی‌بار، صندوق امانات، لاندری، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه و خدمات پزشکی بی‌نصیب نخواهید بود.
از طرفی همانطور که گفتیم موقعیت مکانی هتل برای کسانی که به منظور خرید به قشم آمده باشند، ایده‌آل است، چون مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازارهای قشم، بازار قدیم درگهان و مجتمع تجاری بین‌المللی ستاره در فاصله چند دقیقه‌ای شما خواهند بود و هر وقت که مایل باشید می‌توانید به آن‌ها سربزنید. هتل آپادانا قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم حدود ۵۵.۷ کیلومتر فاصله دارد و این هتل خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه نمی‌کند.

اماکن نزدیک به هتل آپادانا قشم


فاصله هتل آپادانا قشم تا غار نمکدان: ۱۸۹ متر
فاصله هتل آپادانا قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۴۵۸ متر
فاصله هتل آپادانا قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۶۸۹ متر
فاصله هتل آپادانا قشم تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپادانا قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپادانا قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپادانا قشم تا میدان امام قلی: ۲.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است