search
menu

هتل آپارتمان آدینه قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آدینه قشم
امکانات عمومی هتل آدینه قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آدینه قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آدینه قشم


هتل آپارتمان آدینه با ۲ ستاره در بلوار آدینه و مرکز جزیره قشم قرار دارد، این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای ساختمانی با ۵ طبقه و ۱۳ باب واحد اقامتی است. این هتل آپارتمان دارای امکانات مناسبی است و دسترسی آسانی به مرکز خرید ستاره و ساحل خلیج فارس دارد. هتل آپارتمان آدینه در محیطی آرام واقع شده است و سالانه میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور است. موقعیت منحصر به فرد این هتل آپارتمان طوری است که به جاذبه‌ های دیدنی قشم نزدیک است و تنها در عرض ۵ دقیقه به مراکز خرید و بازارها دسترسی خواهید داشت.
این هتل در منطقه نوساز قشم واقع شده است و بدین جهت دارای فضای آرامی است، با اینکه در ابتدا کاربری متفاوتی داشته است اما در هنگام تبدیل شدن به هتل مورد بازسازی قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس به راحتی به بخش های مختلف شهر دسترسی خواهید داشت. علاوه بر اینها، فاصله هتل تا فرودگاه قشم نیز ۴۵ دقیقه است که می توانید توسط تاکسی های فرودگاه به Adine Hotel بروید. جزیره زیبای قشم علاوه بر طبیعت زیبای خود دارای جاذبه های تاریخی و بازارهای دیدنی زیادی است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند و با خرید بلیط هواپیما عازم این جزیره دیدنی می شوند.

امکانات عمومی هتل آدینه قشم


در قسمت پذیرش این هتل آپارتمان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و در لابی هتل نیز اینترنت رایگان ارائه می شود. از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان می توان به خدمات تور و گشت و گذار شهری اشاره کرد که با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. باید توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به هتل آپارتمان آدینه مجاز نیست. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است.
در طبقه همکف هتل آدینه نیز شامل آسانسور است و برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی وجود دارد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد و پارکینگ موجود در این هتل نیز دارای ظرفیت ۱۰ خودرو است و مناسب کسانی است که به وسیله ماشین های شخصی به این جزیره سفر می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


سوئیت های هتل آپارتمان آدینه شامل سوئیت یک خوابه دوتخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت دو خوابه چهارتخته و سوئین دوخوابه پنج تخته هستند. همه سوئیت های این هتل آپارتمان چشم اندازی رو به دریا دارند. زمان تحویل سوئیت ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه سوئیت ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است و کودکان ۵ تا ۸ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است، اما برای افراد بالای ۹ سال هزینه کامل دریافت می گردد.
جالب است بدانید ساختمان هتل آدینه به خاطر تازه تاسیس بودن شامل واحدهای اقامتی تمیز و مجهزی است و همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوعی هستند و امکانات و خدمات رفاهی مناسبی در اختیار میهمانان قرار می دهد. از جمله امکانات اتاق های این هتل آپارتمان عبارتند از تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، کتری برقی، مبلمان، چای ساز، تخت های استاندارد، سرویس بهداشتی فرنگی و گاوصندوق، ظروف آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و کمد لباس است. برای رفاه حال گردشگران در این هتل آپارتمان در داخل اتاق ها حمام اختصاصی قرار دارد که همه حمام ها دارای دوش، سشوار، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. همچنین به دلیل نظافت های روزانه سوئیت های هتل آپارتمان آدینه همواره تمیز و مرتب است و کارکنان در تلاشند تا اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران فراهم کنند.

رستوران هتل


در کافی شاپ موجود در این هتل آپارتمان می توانید نوشیدنی های خوشمزه سفارش دهید و خستگی های روزمره تان را رفع کنید.

فاصله هتل آپارتمان آدینه قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد قبا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۴ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۲.۷ کیلومتر
فاصله تا درگهان قشم: ۲۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است