search
menu

هتل سفیر قزوین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سفیر قزوین
امکانات عمومی هتل سفیر قزوین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سفیر قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سفیر قزوین


هتل دو ستاره سفیر از هتل های مورد استقبال شهر قزوین به شمار می رود. این هتل در سال ۱۳۹۴ در خیابان سعدی قزوین تاسیس گشته است. این هتل دارای یک طبقه و ۱۸ باب اتاق و سوئیت است و ظرفیت ۴۰ نفری دارد. شهر قزوین یکی از شهرهای توسعه یافته و تاریخی کشورمان است که در زمان های گذشته پایتخت ایران بوده و بدین جهت جاهای دیدنی و تاریخی زیادی دارد. همچنین از طبیعت بکر و زیبای این منطقه نباید چشم پوشی کرد، بدین جهت در طی سال جزو مقاصد پر طرفدار در میان گردشگران است. حال، هتل سفیر به دلیل موقعیت مکانی خوب و قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به خیابان ها و جاهای دیدنی شهر قزوین دارد.
هتل سفیر قزوین با امکانات رفاهی مناسب خود در میان مسافران محبوبیت دارد و همواره مملو از مسافر است. از مزایای این هتل می‌ توان به دسترسی آسان به جاذبه های تاریخی و دیدنی مانند کاخ چهل ستون قزوین، عمارت عالی قاپو و موزه مدرسه دیانت اشاره کرد. همچنین جاذبه های دیگری که در نزدیکی این هتل واقع شده اند عبارتند از امام زاده حسین، بازار قزوین، حمام قجر، آب انبار سردار بزرگ، تفرجگاه باراجین و قلعه تاریخی لمبسر. بی شک هتل سفیر اقامتی به یادماندنی برای مسافران خود رقم می زند و در سفرهای بعدی هنگام خرید بلیط هواپیما به رزرو این هتل تشویق خواهند شد.

امکانات عمومی هتل سفیر قزوین


پرسنل این هتل همواره در ایجاد اقامتی خوب و دلنشین در تلاشند و در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران از سراسر کشور هستند. از جمله مهم‌ ترین امکانات در لابی این هتل می توان به نمازخانه، خشکشویی با هزینه جداگانه، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، تلویزیون، اینترنت رایگان اشاره کرد. توجه داشته باشید که این هتل فاقد آسانسور است و در هنگام ورود باید از چندین پله بالا بروید. به طور کلی می توان گفت تمیزی و برخورد خوب کارکنان و قیمت مناسب این هتل برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی فراهم می سازند. براساس قوانین هتلداری بردن حیوانات خانگی به همراه خود به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها در هتل سفیر عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل و توئين، اتاق سه تخته، سوئيت دونفره، سوئيت سه نفره. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به روم سرویس، یخچال، مینی بار باهزینه، آب رایگان، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، کمدلباس، رخت آویز، مبلمان اشاره کرد. توجه داشته باشید که ظرفیت اضافی در اتاق های این هتل به صورت کف خوب و تشک ارائه می شود. در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی وجود دارند و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۹ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای افراد بالای ۱۰ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان در سالن صبحانه خوری در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای وعده های ناهار و شام می توانید به رستوران های نزدیک این هتل سر بزنید، زیرا هتل سفیر رستوران ندارد.

فاصله هتل سفیر قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قزوین: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قجر: ۷۰۰ متر
فاصله تا سرای سعد السلطنه: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۷۰۰ متر
فاصله تا سردر عالی قاپو: ۱کیلومتر
فاصله تا عمارت سپهدار: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قزوین: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار سردار بزرگ: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه باراجین: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است