search
menu

هتل میرعماد قزوین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میرعماد قزوین
فاصله هتل میرعماد قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل میرعماد قزوین


هتل میرعماد قزوین از جمله بهترن هتل های شهر قزوین است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و تنها دو سال بعد در سال ۱۳۹۱ توانست گواهینامه استاندارد گردشگری را از سازمان میراث فرهنگی کسب کند. نقطه قوت هتل میرعماد موقعیت و دسترسی آسان آن به جاذبه ها و مکان های دیدنی شهر است.
میهمانان این هتل برای بازدید از جاذبه های قزوین نیازی به طی مسافت های طولانی و صرف زمان فراوان را نداشته و تنها با چند دقیقه پیاده روی و رانندگی به جاذبه هایی مانند کاروانسرانی وزیر، مسجد جامع قزوین، آب انبار سردار، پیغمبریه و بازار قزوین خواهند رسید. امکانات این هتل یک ستاره بسیار معمولی بوده و نباید انتظار چندان زیادی از آن داشته باشید. هتل میرعماد قزوین بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال هتلی مناسب برای اقامتی یکی دو روزه هستند.
تمامی اتاق های هتل میرعماد قزوین مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و مینی بار هستند. لوازم بهداشتی مانند حوله، صابون، شامپو و سشوار نیز در تمامی اتاق ها قرار گرفته است. برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان هتل، تلویزیون نیز در تمامی اتاق ها قرار گرفته تا مهمانان تماشای برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهند. برخی از اتاق های هتل میر عماد فاقد سرویس بهداشتی و دوش هستند و باید از سرویس بهداشتی عمومی در سالن استفاده کنید.
مهمانان هتل در تمامی اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. خدمات رو سرویس و صبحانه نیز به اتاق های هتل ارائه داده می شود. مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده اند بد نیست بدانند که هتل میر عماد فاقد پارکینگ اختصاصی در محوطه هتل است و پارکینگ آن در بخش از ترمینال نزدیک هتل قرار گرفته و به صورت روباز است. مهمانانی که فاقد اتومبیل شخص هستند، می توانند از بخش تاکسی سرویس و خدمات تور هتل استفاده کرده و گشتی در شهر بزنند.
اگر نیازی به خرید بلیط هواپیما یا سایر خدمات گردشگری داشته باشید، بخش تهیه بلیط هتل میرعماد در خدمت شماست و تنها کاری که برای دسترسی به این خدمات باید انجام دهید ترک اتاق و مراجعه به قسمت لابی هتل است. خدمات خانه داری و نظافت روزانه هم در هتل میرعماد وجود دارد اما در حد معمولی بوده و چندان مورد پسند و خوشایند مهمانان نیست. البته باید این نکته را در نظر داشت که هتل میرعماد قزوین هتلی تک ستاره است و امکانات نسبتا خوبی را مطابق با درجه هتل ارائه می دهد.
دیگر خدماتی که در هتل میرعماد به مهمانان ارائه می شود عبارتند از صندوق امانات و خدمات بیدار باش. یکی از نقاط قوت هتل میر عماد قزوین گذشته از موقعیت آن، کادر مهربانش است. هتل میر عماد قزوین از کادری خوش برخورد و حرفه ای تشکیل شده که در نهایت احترام و ادب در خدمت مهمانان هستند و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را می کنند تا امور مرتبط با پذرش را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. مهمانان و همراهان افراد دارای معلولیت توجه داشته باشند که هتل میرعماد فاقد آسانسور بوده و در ورودی آن چند پله وجود دارد.

فاصله هتل میرعماد قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قزوین: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای وزیر قزوین: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا پیغمبریه قزوین: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه قزوین: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قزوین: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حمدالله مستوفی: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار سردار قزوین: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان بوعلی: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۴٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است