search
menu

مهمانپذیر ابریشم قزوین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر ابریشم قزوین
امکانات عمومی مهمانپذیر ابریشم قزوین
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر ابریشم قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر ابریشم قزوین


مهمانپذیر یک ستاره ابریشم قزوین در چهارراه منتظری شهر قزوین واقع شده است و این مهمانپذیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نموده که برای بهبود ارائه خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر در هنگام سفرتان به شهر قزوین به دنبال مکانی مناسب و مقرون به صرفه برای اقامتتان هستید، مهمانپذیر ابریشم از گزینه‌های پیش روی شماست. همچنین در میان مسافران نیز مهمانپذیر ابریشم از محبوبیت خاصی برخوردار است و در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این مهمانپذیر می نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده، کارکنان آموزش دیده و خوش برخورد این مهمانپذیر در کسب رضایت مسافران همواره در تلاش هستند. این مهمانپذیر با ۱۷ باب اتاق و ظرفیت ۵۰ نفری خود جزو بهترین مهمانپذیرهای شهر قزوین به شمار می رود. این مجموعه در نزدیکی حسینیه امینی ها قرار دارد که این مکان جزو شاهکارهای معماری شهر قزوین به شمار می رود، همچنین به دلیل موقعیت مکانی خوب دسترسی مناسبی به ترمینال، راه آهن و مرکز شهر دارد.
مهمانپذیر ابریشم با پرسنل مجرب آماده میزبانی از میهمانان گرامی است. این مهمانپذیر به عنوان یکی از باسابقه ترین مهمانپذیرهای شهر قزوین به شمار می رود و از نظر موقعیت مکانی به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر قزوین نزدیک است که این جاذبه ها عبارتند از خانه‌ اعیانی امینی‌ ها، مسجد النبی، مسجد جامع، بازار سنتی قزوین، آب انبار سردار بزرگ، بازار سعدالسلطنه و کاخ چهل‌ ستون. همچنین کلیسای کانتور و بقعه‌‌ احمد الله مستوفی نیز فاصله کمی تا این مهمانپذیر دارند. همچنین مهمانپذیر ابریشم در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری حرم حسین بن علی بن موسی رضا (ع) فرزند امام هشتم (ع) قرار دارد.

امکانات عمومی مهمانپذیر ابریشم قزوین


مورد جالب توجه در رابطه با مهمانپذیر ابریشم اینست که در سال ۱۳۸۹ به عنوان واحد نمونه گردشگری انتخاب گردیده و با شرایط ایده آل خود اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان فراهم می سازد. لازم به ذکر است مهمانپذیر ابریشم قزوین فاقد آسانسور بوده و طبقه دوم این هتل کاربری تجاری دارد. بعضی از امکانات رفاهی این مهمانپذیر عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، خشکشویی با هزینه اضافی و اتاق چمدان. همچنین مهمانپذیر ابریشم فاقد پارکینگ اختصاصی بوده و باید برای پارک خودرویتان از خیابان های مجاور هتل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هنگام اقامت در این مهمانپذیر اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


این مهمانپذیر دارای ۱۶ باب اتاق بوده و همگی با توجه به موقعیت و شرایط خود دارای امکانات مناسبی هستند. مهمانپذیر ابریشم قزوین شامل اتاق های دو تخته و سه تخته است و جزو بزرگترین مهمانپذیرهای این شهر شناخته می شود. امکانات موجود در اتاق های این مهمانپذیر عبارتند از تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه و کولر آبی و شوفاژ و دمپایی. زمان تحویل اتاق در این مهمانپذیر ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ رایگان، کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۹ سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می گردد. یکی از موارد مهمی در هنگام اقامت در این مهمانپذیر اینست که اتاق ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند و باید از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی عمومی در راهروها استفاده کنید.

رستوران مهمانپذیر


برای سرو غذا نیز می توانید به رستوران شمس در نزدیکی این مهمانپذیر سر بزنید و انواع غذاهای محلی و ایرانی را نوش جان کنید.

فاصله مهمانپذیر ابریشم قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حسینیه امینی ها: ۸۰ متر
فاصله تا مسجد جامع قزوین: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار قزوین: ۸۰۰ متر
فاصله تا سرای سعد السلطنه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قجر: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای کانتور: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است