search
menu

اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر
امکانات کلی اقامتگاه بومگردی
اتاق های اقامتگاه بومگردی
رستوران اقامتگاه بومگردی
فاصله اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر


یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین شهرستان های نزدیک کاشان که قطعا ارزش سفر و دیدن دارد، قمصر است. در دل باغ سرای کوشک قمصر یک خانه باغ کهن و زیبا قرار گرفته که از سال ۱۳۳۰ به جا مانده و توسط مرحوم آقا محمد افتخار بنا نهاده شده است. چشم انداز اطراف این خانه بی نظیر و نفس گیر است و احساسی سرشار از آرامش، صلح و نشاط به بازدید کنندگان می بخشد. اطراف خانه را باغی پر از درختان بلند و سرسبز احاطه کرده و جوی های زلال و خنک از میان کوشک جریان دارند و صدای پرطنین آب و خنکای آن واقعا لذت بخش است. عطر شکوفه ها و گل های محمدی سراسر باغ را پر کرده و آواز پرندگان در شب هنگام گوش نواز است. چند روزی را در اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر سپری کردن هم صفایی دارد.
به مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به کاشان دارند، به شدت پیشنهاد می شود سری هم به قمصر و این اقامتگاه بزنند و چند روزی آرامش را به خود هدیه دهند. امکانات فراهم شده در این اقامتگاه (Kooshk (Summerhouse) agha Mohammad) در کنار چشم انداز و آب و هوای بهاری و زیبایش بسیار جذاب و رضایت بخش هستند.

امکانات کلی اقامتگاه بومگردی


در این اقامتگاه بومگردی برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته شده اند. در لابی کوچک اقامتگاه با ظرفیت ۵ نفر امکاناتی چون مبلمان ، میز، تلویزیون، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته اقامتگاه نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد، خونگرم و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. محوطه اقامتگاه را باغ تشکیل داده و فضای سبز فوق العاده ای دارد که برای استراحت، تنفس و قدم زدن مهمانان مکان مناسبی به حساب می آید.

اتاق های اقامتگاه بومگردی


اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد در دو طبقه ساخته شده و دارای ۷ باب اتاق و ۱۶ تخت است. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مرغوب فراهم شده اند. واحدهای اقامتی اقامتگاه شامل اتاق های دو تخته بهار نارنج (فاقد سرویس و حمام)، اتاق های دو تخته پونه، اتاق سه تخته نسترن (فاقد سرویس و حمام)، اتاق چهار تخته رازیانه و اتاق پنج تخته بابونه هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها، سلیقه و اولویت هایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. چشم انداز اتاق ها را منظره های کوه، جنگل و محوطه هتل تشکیل می دهد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مانند تخت خواب، یخچال، رخت آویز، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش (بخاری)، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) مهیا شده اند.
دکوراسیون و چیدمان اتاق ها کاملا سنتی بوده و از اسباب سنتی مانند صندوق، رادیو قدیمی و ... برای تزئین و زیباتر شدن اتاق ها استفاده شده است. فضای اتاق ها و اقامتگاه بسیار دلنشین و دوست داشتنی است و مهمانان خود را همچون در روزگاران قدیم و یا خانه مادربزرگ احساس می کنند. اقامت در این خانه قطعا تجربه به یاد ماندنی و شیرینی خواهد بود. در هتل محلی به نام آشپزخانه وجود دارد که مهمانان در صورت تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می توانند برای آشپزی به آن مراجعه کنند. در آشپزخانه اقامتگاه لوازم ضروری پخت و پز موجود هستند. زمان تحویل اتاق ها در این خانه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ الی ۸ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران اقامتگاه بومگردی


«رستوران کوشک» با ظرفیت ۳۵ نفر در این اقامتگاه فعالیت کرده و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم متنوع برای مهمانان تدارک می بیند. چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران بام از زیباترین مکان ها اقامتگاه برای صرف غذا و نوشیدنی و همچنین استراحت هستند. مهمانان می توانند برای صرف صبحانه در ساعات معین از صبح به رستوران مراجعه کنند.

فاصله اقامتگاه بومگردی کوشک آقا محمد قمصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گلاب نگین قمصر: ۲۷۰ متر
فاصله تا خانه بروجردی‌ ها: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا مجموعه قلعه جلالی و یخچال‌های مجاور: ۳۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۳۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا حمام فین کاشان: ۳۳ کیلومتر
فاصله تا خانه آل یاسین: ۳۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است