search
menu

هتل ارگ محتشم قمصر کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارگ محتشم قمصر
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارگ محتشم قمصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارگ محتشم قمصر


هتل ارگ محتشم قمصر، یکی از هتل های سه ستاره زیبا در شهر قمصر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل در ماه اردیبهشت سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و دارای اتاق ها و طراحی مدرن و شیک است. موقعیت مکانی هتل ارگ محتشم به گونه ای است که مهمانان به محض ورود به داخل شهر قمصر می توانند آن را مشاهده کرده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. کارکنان هتل (Arg Mohtasham Hotel Qamsar) بسیار کاردان، زحمتکش و مجرب هستند و تمام تلاش خود را برای آسایش و جلب رضایت مهمانان می کنند.

امکانات کلی هتل


در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوع و متعدد در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در لابی هتل یک فروشگاه وجود دارد که سوغاتی های معروف مانند گلاب، عطر و نان های سنتی را به فروش می رساند. مهمانان می توانند این سوغاتی های خوش عطر و طعم را تهیه کنند. برای طرفداران بازی بیلیارد یک اتاق بیلیارد در نظر گرفته شده تا بتوانند در اوقات فراغتشان به این بازی پرداخته و از لحظاتشان لذت ببرند.

اتاق های هتل


این هتل دارای ۱۹ باب اتاق و ۶۰ تخت بوده و امکانات رفاهی و اساسی مورد نیاز مهمانان را مهیا کرده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق های سه تخته، اتاق های چهار تخته و سوئیت پنج نفره هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. منظره ای که از پنجره اتاق ها پیداست، شامل نمایی از کوچه، خیابان و محوطه هتل است. اتاق ها از دکوراسیون و چیدمان شیک، مدرن و باکلاس برخوردار هستند و تمام آن چه برای یک اقامت راحت و به یادماندنی ضروری اند را دارند.
نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش و قابل اطمینان بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، کمد لباس، رخت آویز، میز تحریر، بطری آب رایگان، چای ساز، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (سرمایش مرکزی، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۹ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، در این هتل رایگان است.

رستوران هتل


«رستوران مدرن» در طبقه منها دو واقع شده و ظرفیت ۳۸۰ نفر را دارد.در این رستوران در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم تدارک دیده و سرو می شوند. یک سفره خانه سنتی در طبقه منها یک با ظرفیت ۵۰ نفر وجود دارد که به مهمانان امکان لذت بردن از غذاخوری در فضایی سنتی، دنج و دلنشین را می دهد. علاوه بر این، در همین طبقه منها یک، رستوران فست فود کافی شاپ نیز وجود دارد که انواع غذاهای فست فود، اسنک ها و نوشیدنی های سرد و گرم را آماده و سرو می کند. در این هتل مهمانان در هر کدام از رستوران ها بهترین و باکیفیت ترین غذاها را نوش جان می کنند.

فاصله هتل ارگ محتشم قمصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه بروجردی ها: ۲۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۲۸٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آقابزرگ‌: ۲۹٫۵ کیلومتر
فاصله تا تیمچه امین‌الدوله: ۳۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شاه عباس بزرگ: ۳۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا حمام فین کاشان: ۳۰٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است