search
menu

هتل قصر اسکو

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر اسکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل قصر اسکو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر اسکو


هتل قصر اسکو هتل سه ستاره در شهر زیبا و قدیمی اسکو است. اسکو جزو شهرهای تاریخی ایران است و موقعیت جغرافیایی خوبش آن را مقصدی محبوب برای خرید بلیط هواپیما تبریز و سفر به ویژه در ایام گرم تابستان کرده. این شهر به دلیل فاصله کم تا تبریز این امکان را به مهمانان می دهد تا از جاهای دیدنی تبریز و سایر شهرها نیز بازدید کنند و در نهایت برای اقامتی آسوده به هتل قصر برگردند. هتل قصر اسکو در سال ۱۳۹۱ در ۴ طبقه افتتاح شد و از زمان آغاز فعالیت اش همواره تلاش کرد تا با ارائه خدمات و امکانات مناسب اقامت دلپذیری را برای مهمانانش فراهم کند. موقعیت مکانی هتل نیز با توجه به اینکه در اسکو واقع شده بسیار خوب است و مهمانان با اقامت در این هتل هم به جاذبه های شناخته شده اطراف دسترسی خواهند داشت و هم از طبیعت و سرسبزی اسکو استفاده خواهند کرد.
بد نیست بدانید که روستای کندوان و خانه های صخره های آن فاصله نسبتاً کمی تا اسکو دارند و مهمانان تنها با چند دقیقه رانندگی به این روستای تاریخی خواهند رسید. از جاذبه های اطراف و موقعیت هتل هرچه بگوییم باز هم کم است و زیبایی های این شهر ییلاقی را تنها از نزدیک باید تجربه کرد به همین دلیل توصیف از موقعیت هتل را به همین چند خط بسنده کرده نگاهی به امکانات هتل می‌اندازیم.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل قصر اسکو در کل ۲۶ واحد اقامتی دارد که کوچکترین واحد اقامتی آن اتاق یک تخته (بدون ظرفیت نفر اضافه) و بزرگترین آن ها سوئیت پنت هاوس دو خوابه هفت نفره با ظرفیت دو نفر اضافه است. سایر اتاق های هتل شامل اتاق های دوتخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت ۳ نفره، سوئیت ۴ نفره و ۴ نفره ویژه است. تمامی اتاق خواب مبله بوده و دارای یخچال، دراور، آباژور، آب رایگان، رخت آویز و کمد لباس هستند. در برخی از واحدها چای ساز هم قرار داده شده و برخی از واحدها دارای بالکن هم هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها تعبیه شده و مهمانان داخل اتاق امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. توجه داشته باشید که تنها ۲۰۰ مگ از حجم اینترنت هتل رایگان است و مصرف حجمی بیشتر از این مقدار شامل هزینه خواهد بود. سیستم گرمایش اتاق ها شوفاژ و و سیستم سرمایش آن کولر آبی است.
نوع قفل درب اتاق ها با توجه به نوع اتاق کارتی و یا کلید خواهد بود. دیگر امکانات موجود در اتاق ها شامل تلویزیون، تلفن، دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی است. خدمات صبحانه به اتاق ها در صورت درخواست ارائه می شود. سرویس بهداشتی اتاق ها فرنگی است اما مهمان ها می‌تواند در لابی و طبقات هتل به سرویس بهداشتی ایرانی هم دسترسی داشته باشند.

خدمات و امکانات هتل


مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اقامت در هتل قصر اسکو انتخاب می کنند به خدمات و امکانات مختلفی دسترسی خواهند داشت. این هتل میان رده تمامی تلاش خود را کرده تا امکانات و خدمات مورد نیاز مهمانانش را فراهم و آن ها را بی نیاز از خدمات ارائه شده خارج از هتل کند. از کافی شاپ، تاکسی سرویس و دستگاه فتوکپی گرفته تا خدمات تهیه بلیط، خدمات خشکشویی، فروشگاه و صرافی همه در این هتل برای استفاده مهمانان ایجاد شده است. هتل قصر اسکو از کارکنانی خوشرو برخوردار است که برای آسایش و راحتی مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند. خدمات خانه داری، شبکه پخش فیلم، آسانسور، لابی، نمازخانه، سالن بیلیارد، خدمات باربری و خدمات بیدار باش از جمله خدماتی هستند که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد.

فاصله هتل قصر اسکو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای تاریخی کندوان: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ادبی شهریار: ۳۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه شهرداری تبریز: ۳۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان تبریز: ۳۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلعت پوشان: ۴۳.۳ کیلومتر
فاصله تا تالاب قوری گل: ۸۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است