search
menu

اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد

درباره اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد


اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد از خانه‌های تاریخی و گزینه‌های خوب اقامتی شهر تاریخی یزد است که در ۵ کیلومتری جنوب شرق میبد قرار گرفته است. این اقامتگاه که از دوران قاجار به یادگار مانده، خود از جاذبه‌های تاریخی شهر یزد به حساب می آید و اقامت در آن به عاشقان فرهنگ و معماری کشورمان توصیه می‌گردد.
اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد در مکانی با وسعت ۵۰۰۰ متر مربع چون نگینی در کویر می‌درخشد و نظر هر گردشگری را از دور نیز به خود جلب می کند. جالب است بدانید که این اقامتگاه به تازگی فعالیت خود را در زمینه گردشگری و میزبانی از گردشگران آغاز کرده و در همین یک سال نیز با ارائه امکانات و خدماتی بسیار اقتصادی و باکیفیت، توانسته موفقیت بسیاری را در جذب گردشگر کسب کند.
در توصیف زیبایی‌های اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد باید گفت که معماری زیبا و تماشایی آن چنان باشکوه و دلرباست که هر گردشگری را در بدو ورود شیفته خود می‌کند. حوض نیلگون اقامتگاه که با آب زلال خود صبح‌ها انعکاس زیبای آسمان آبی و شب‌ها بازتاب خیره کننده‌ای از نمای اقامتگاه را نمایان می‌سازد، چنان در مرکز حیاط نظرها را به خود جلب می‌کند که هوش از سر گردشگران می‌رباید.
گردشگران با ورود به حیاط این اقامتگاه در محاصره کامل ترکیبی از رنگ های زیبای کاه گلی (نمای اقامتگاه)، سبز (گیاهان سرسبز باغچه)، قهوه‌ای (درب های چوبی) و آبی (حوض نیلگون مرکز حیاط) قرار خواهند گرفت و به تماشای زیبایی های توصیف ناشدنی این مکان خواهند نشست. جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد از دو حیاط اندرونی و بیرونی تشکیل شده که به زیبایی با گلدان هایی رنگارنگ و المان های خاطره انگیز و نوستالژیک تزئین شده اند.
در مورد واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد باید گفت که این اقامتگاه از ۳۵ باب اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، کمدلباس، رخت آویز، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی تشکیل شده است. خوب است بدانید که کلیه اتاق‌های اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز بوده و از سیستم های سرمایشی و گرمایشی مطلوب و تهویه مطبوع برخوردارند.
ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز از دیگر خدماتی است که میهمانان اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد در طول اقامت خود به طور رایگان و نامحدود از آن بهره‌مند خواهند شد. افزون بر امکانات ذکر شده، اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد قادر است طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی نظیر نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، فکس، فتوکپی، رستوران بام، ترانسفر رفت و برگشت، چایخانه سنتی، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری کودک، خدمات تور، خدمات خانه داری، خدمات تشریفات ویژه، خدمات باربری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و روم سرویس را به میهمانان هتل ارائه دهد و اقامتی فراموش نشدنی و لذت بخش را برای گردشگران رقم بزند.
بنابراین اگر قصد دارید به میبد یزد سفر کرده و از اماکن جذاب و دیدنی این شهر بازدید کنید، اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد یکی از برترین گزینه های اقامتی شما در این شهر خواهد بود.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد


فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا بوم گردی عطار میبد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا چاپارخانه: ۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا برج کبوترخانه: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا نارین قلعه: ۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا مسجد جامع میبد: ۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا فرودگاه آسمان میبد: ۱۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد تا ترمینال یزد: ۵۷ کیلومتر

با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما یزد و یا رزرو هتل میبد و رزرو تور میبد در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما یزد را رزرو نمایید. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است