search
menu

هتل حاج ملک میبد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حاج ملک میبد
اماکن نزدیک هتل حاج ملک میبد یزد

درباره هتل حاج ملک میبد


هتل حاج ملک میبد از هتل‌های بسیار خوب و مقرون به صرفه شهر تاریخی یزد است که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر، در خیابان سلمان فارسی میبد واقع شده است. این هتل که لقب یکی از جذاب‌ترین و زیباترین هتل‌های سنتی میبد را یدک می‌کشد، خود جاذبه‌های تاریخی بوده و بنای آن از دوره قاجاریه به یادگار مانده است.
از طراحی بنای بیرونی آن گرفته تا معماری جذاب بخش درونی آن، خلاقیت و هنر ایرانی را در جای جای هتل حاج ملک میبد می‌توان یافت. گردشگران در بدو ورود به هتل حاج ملک میبد با فضایی مملو از عناصر خاطره انگیز روبرو خواهند شد که خاطرات خوش دوران کودکی را برای آن‌ها تداعی خواهد کرد.
این مکان نه تنها به خوبی طراحی شده، بلکه به زیبایی هر چه تمام تر دکور و تزئین نیز گشته است. هیچ شیء بیگانه و مدرنی در این مکان جایی ندارد، زیرا هدف از اقامت در هتل حاج ملک میبد، سفر به زمان گذشته است. ترکیب تخت های چوبی، پشتی های قدیمی، حوض آبی و فانوس‌های آویز چنان هماهنگ و زیبا جلوه می کند که از نظر زیبایی، دکور زیباترین منازل امروزی را نیز به چالش می‌کشد.
این اصول چیدمان در تزئین واحدهای اقامتی این هتل نیز رعایت شده و هتل حاج ملک میبد را به ماشین زمانی برای سفر به دوره قاجار مبدل ساخته است. جالب اینجاست که دکوراسیون هر یک از اتاق‌های این هتل به گونه ای خاص و متفاوت چیدمان شده و این امکان را برای میهمانان فراهم ساخته تا هر یک از اتاق‌های مورد علاقه خود را با توجه به نوع چیدمان و معماری داخلی آن ها، برای اقامت خود برگزینند.
استفاده از کوزه‌های سفالی، مبلمان سنتی و تخت خواب‌های نرم و راحت با ملحفه‌های مزین به طرح های زیبا و سنتی بر حس نوستالژیک این مکان افزوده و حس حضور در خانه‌های پدربزرگ و مادربزرگ را القا کرده است. البته مزایای هتل حاج ملک میبد صرفا به ظاهر زیبا و دکوراسیون خاطره انگیز آن خلاصه نشده، این هتل از امکانات رفاهی متنوعی نیز برخوردار است.
وجود رستورانی سنتی درست همان چیزی است که هر گردشگری از چنین هتلی انتظار دارد و هتل حاج ملک میبد یزد نیز امکان صرف غذا در فضایی دلنشین و سنتی را برای میهمانان هتل فراهم ساخته است. رستوران سنتی هتل حاج ملک میبد یزد، مانند سایر بخش‌های دیدنی و جذاب این هتل، بسیار زیبا و دلپذیر طراحی شده و از فضای دلنشین و آرامش بخشی برخوردار است. انواع غذاهای مختلف ایرانی در این رستوران طبخ و سرو می‌شود تا خیال میهمانان هتل حاج ملک میبد یزد از بابت خورد و خوراک نیز آسوده باشد.
علاوه بر رستوران، هتل حاج ملک میبد یزد از کافی شاپ و چایخانه سنتی دنجی نیز بهره‌مند است که با منویی بلند بالا از نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های آرامش بخش، نیاز میهمانان را برای یافتن سفره خانه سنتی و کافی شاپ در خارج از رستوران برطرف ساخته است. صندوق امانات، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت در لابی، پارکینگ روباز، سرویس بهداشتی در راهرو و تالار پذیرایی از دیگر امکانات هتل حاج ملک میبد یزد است که در اختیار کلیه میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.
با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که هتل حاج ملک میبد یزد از ویژگی های مثبتی برخوردار است که این هتل را به یکی از برترین اقامتگاه‌های سنتی شهر تاریخی یزد مبدل ساخته است. بنابراین اگر در پی یافتن هتلی سنتی و اقتصادی هستید، این هتل دقیقا می تواند همان چیزی باشد که شما در جستجوی آن هستید.

اماکن نزدیک هتل حاج ملک میبد یزد


فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا کبوترخانه میبد: ۲ کیلومتر
فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا آب انبار کلار: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا موزه سفال: ۳ کیلومتر
فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا قلعه بارچین: ۴ کیلومتر
فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا پایانه مسافربری اردکان: ۷ کیلومتر
فاصله هتل حاج ملک میبد یزد تا ایستگاه راه آهن میبد: ۱۱ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است