search
menu

هتل بهجت میبد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهجت میبد
اماکن نزدیک به هتل بهجت میبد

درباره هتل بهجت میبد


هتل بهجت میبد از هتل‌های ۳ ستاره این شهر است که با ساختمانی شیک و ۴ طبقه، محیط بسیار ایده‌آلی برای راحتی مهمانان خود پدید آورده و به همین خاطر، محبوبیت فراوانی بین مسافران و گردشگران این شهر دارد. از آنجایی که در هتل بهجت میبد، ۲۲ باب اتاق قرار گرفته است، دست شما برای انتخاب بهترین گزینه کاملا باز خواهد بود.
البته اتاق‌های این هتل از لحاظ امکانات تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و اکثر آنها مجهز به یخچال، مبل، حمام، لوازم بهداشتی، کمد، مینی بار، میز تحریر، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند. نکته جالب در مورد اتاق‌هایMeybod Behjat Hotel، مجهز بودن آنها به بالکن بسیار دلگشا و دلنشینی است که حضور در آن می‌تواند حال و هوای شما را کاملا عوض کند.
جالب است بدانید که روزانه، صبحانه‌ دلچسبی به این اتاق‌ها سرو می‌شود تا مهمانان هتل بهجت میبد پس از نوش جان کردن اولین وعده غذایی خودشان در روز، انرژی و توان خارق العاده‌ای برای گردش در شهر و تماشای زیبایی‌های میبد داشته باشند. دسترسی بسیار خوب هتل به نقاط توریستی این شهر از جمله قلعه نارین و شاه عباسی، دیگر مزیت این ساختمان است.
از طرفی دیگر، در فضای داخلی هتل بهجت میبد، رِنج گسترده‌ای از امکانات مختلف از جمله صندوق امانات، اتاق چمدان و دستگاه‌های فکس و فتوکپی را می‌توان مشاهده کرد. لابی هتل بهجت میبد که در طبقه همکف این اقامتگاه قرار گرفته، ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمانان را داشته و فرصت دسترسی به اینترنت بی‌سیم را برای آنها مهیا می‌سازد. همچنین پارکینگ این هتل با ظرفیت ۱۷ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
محل دیگری که در هتل بهجت میبد توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند، رستوران شیک این اقامتگاه است. رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ مهمان که غذاهای فوق‌ العاده دلچسبی طبخ و سرو می‌کند. البته در طبقه اول هتل بهجت میبد یک کافی شاپ با ظرفیت ۸۰ نفر نیز تعبیه شده تا مهمانان در صورت لزوم، برای گذراندن دقایقی پر از آرامش و آسایش به این مکان مراجعه نمایند.
از دیگر نکات جالب در مورد هتل بهجت میبد می‌توان به صرافی این مکان اقامتی اشاره کرد. محلی که با مراجعه به آن می‌توان کارهای مربوط به تبدیل ارز و سایر امور مربوطه را به راحتی انجام داد. اگر در سفر به شهر میبد، مهمانان هتل بهجت این شهر شدید، بد نیست سری به کافی نت این هتل نیز بزنید و با استفاده از کامپیوترهای بسیار خوب هتل، فضای مجازی را در دست بگیرید.
بهره‌مندی از نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش و همچنین استراحت در فضای سبزMeybod Behjat Hotel نیز امری مرسوم و بدیهی برای مهمانان خوش سلیقه این اقامتگاه محسوب می‌شود. از سال ۱۳۸۷ که هتل بهجت میبد فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده، هر سال بر کیفیت این اقامتگاه افزوده شده و متعاقب با آن، مهمانان و علاقه‌مندان به اقامت در هتل بهجت میبد نیز رو به فزونی گذاشته است. حالا به نظر می‌رسد که با فراهم شدن تمامی امکانات لازم برای اقامتی آسوده در این هتل ۳ ستاره، دیگر گردشگران و مسافران شهر میبد با هیچ دغدغه‌ و چالشی برای داشتن محلی دنج برای اقامتشان روبرو نیستند.

اماکن نزدیک به هتل بهجت میبد


فاصله هتل بهجت میبد تا برج کبوترخانه: ۷۰۰ متر
فاصله هتل بهجت میبد تا یخچال میبد: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا کاروانسرای شاه عباسی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا موزه زیلو و پلاس میبد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا خانه سالار میبد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا نارین قلعه: ۲ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا یخچال خشتی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا ایستگاه راه آهن: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل بهجت میبد تا فرودگاه: ۵۰ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است