search
menu

اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز
صفویه سر یزد مهریز و با کمی پیاده‌روی تا جاذبه‌های گردشگری

درباره اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز


اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز؛ کاروانسرایی سنتی که قدمت ساختش به دوران صفویه می‌رسد. با ورود به محوطه حیاط بیرونی ، اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز تخت‌هایی سنتی را می‌بینید که در اطراف حیاتِ هتل، به صورت پراکنده قرار گرفته‌اند. اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد که در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده‌، در ۱۴ اتاق با ۴۲ تخت می بلشد که برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌هایی با دکوراسیونی سنتی و متفاوت که در ظرفیت‌های مختلف یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به شما ارائه خواهد که اتاق شاه نشین آن درست در طبقه فوقانی سردر ورودی اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز قرار دارد.
از دیگر امکانات اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد، می‌توان به اینترنت لابی این کاروانسرا اشاره کرد که حین قدم زدن در جای جای لابی، می‌توانید دسترسی کامل به اینترنت داشته باشید. همچنین می‌توانید از پارکینگ هتل بهره‌مند شوید، طوری که اگر با ماشین شخصی خود به روستای سریزد سفر کردید، ماشینتان را با خیالی آسوده در پارکینگ این هتل جای دهید. در کنار تمامی امکاناتِ گفته شده، این امکان برایتان وجود دارد که از کافی شاپ و رستوران سنتی و چایخانه سنتی اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز استفاده نمایید، بدین گونه که هم از غذاهای سنتی این کاروانسرا سفارش دهید و هم چشیدن طعمِ خوشِ نوشیدنی‌های سرد و گرم را امتحان کنید. اگر می‌خواهید جلسات کوتاهی در سریزد برگزار کنید، می‌توانید از سالن اجتماعات هتل کاروانسرای صفویه سریزد بهره ببرید تا مراسمتان به بهترین نحو ممکن اجرا شود.
همچنین از جاذبه‌های توریستی و تفریحی اطراف هتل هم برخورار خواهید شد که شامل موتورسواری، شترسواری و رصد ستارگان می‌شود. علاوه بر لذت اقامتی بی‌نظیر در هتل کاروانسرای صفویه سریزد، بازدید از جاهای دیدنی و اماکن برجسته و قابل توجه سریزد چون دروازه باستانی یزد (فَرافَر)، قلعه ارگ دوره ساسانی، قدیمی ترین صندوق امانات بانکی دنیا، چاپارخانه، ۶ آب انبار تاریخی واقع در این منطقه، پاکنه، کاروانسرای سلجوقی، کاروانسرای صنمبر، مسجد جامع سریزد، حسینیه، حمام تاریخی سریزد، خانه های تاریخی سریزد، محالت و کوچه باغ‌های زیبای سریزد به این مجموعه اقامتی نزدیک است.
از دیگر امکانات اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز اینکه دارای ۳ سرویس فرنگی و حمام و ۳ سرویس ایرانی و حمام می باشد که ۳ تا در حیاط و ۳ تا در داخل کاروانسرا قرار دارد. لوازم بهداشتی: صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، حوله، دمپایی موجود است /وسایل گرمایی و سرمایشی: کولر آبی و بخاری نیز در این اقامتگاه در دسترس مسافران هستند. لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و حمام در اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد مهریز به صورت مشترک استفاده می‌شود. پارکینگ هتل سرپوشیده نیست و درست کنار این هتل تاریخی قرار گرفته است.

صفویه سر یزد مهریز و با کمی پیاده‌روی تا جاذبه‌های گردشگری


فاصله اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد تا قلعه و روستای تاریخی سریزد حدود: ۲۰ دقیقه
فاصله اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد تا سرو کهنسال، قلعه و مسجد جامع مهرپادین با ماشین حدود: ۱۵ دقیقه
فاصله اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد تا برج بادگیر شکیب: ۲۰ دقیقه
فاصله اقامتگاه سنتی کاروانسرای صفویه سریزد تا چشمه‌ غربال‌ بیز: ۲۷ دقیقه
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است