search
menu

هتل نگین مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل نگین مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نگین مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نگین مشهد


هتل نگین مشهد، هتلی اقتصادی و خوب در مشهد است که تنها ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و در کوچه نوغان که کوچه‌ای با قدمت ۱۰۰۰ سال است، واقع شده است. در این هتل امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم شده و اقامت خوش و دل‌نشین برای مهمانان تأمین می‌کند. مهمانان با اقامت در هتل نگین مشهد می‌توانند با پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای به حرم مطهر دسترسی داشته باشند و یا می‌توانند از انواع وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به حرم و یا جاهای دیدنی مشهد استفاده کنند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و به بازارها و مراکز خرید مشهد، پارک‌ها، اماکن زیارتی مشهد و ... دسترسی آسان دارد. مهمانان هتل نگین مشهد می‌توانند برای استفاده از مترو که یکی از به صرفه‌ترین و سریع‌ترین راه‌های جابجایی در شهر است، راهنمای مترو مشهد را مطالعه و به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل مراجعه کنند. زائرانی که در سفر به مشهد دنبال اقامت معقول و مناسب هستند، بهتر است نگاهی به شرایط هتل نگین مشهد بیندازند. شاید هتلی که دنبالش هستند، همین‌جا باشد. مهمانان در این هتل امکانات رفاهی خوب و متنوع در اختیار دارند و کارکنان نیز تمام تلاششان را برای جلب رضایت مهمانان می‌کنند. اتاق‌های هتل Hotel Negin Mashhad هرگز لوکس و مجلل نیستند و برای تجربه اقامت راحت با هزینه پایین مناسب‌اند و نزدیک بودن هتل به حرم امام رضا (ع) و بسیاری از جاذبه‌ها از امتیازات مثبت آن به حساب می‌آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نگین مشهد


در هتل نگین مشهد امکانات و خدمات متنوع رفاهی برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما مشهد سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان محوطه هتل استفاده نمایند. اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی به نیازها و درخواست‌های مهمانان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، خدمات بیدارباش، لباس‌شویی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان پذیرش با شکیبایی و حوصله مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق های هتل


هتل نگین مشهد در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۴۰ اتاق‌ با امکانات گوناگون است. مهمانان می‌توانند با توجه به نیازهایشان اتاق موردنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دو تخته
• دو تخته فولبرد
• سه تخته
• سه تخته فولبرد
• چهار تخته
• چهارتخته فولبرد
و ... .
در چیدمان اتاق‌ها از اسباب و لوازم مناسب با رنگ‌های هماهنگ استفاده شده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل نگین مشهد انواع امکانات و تجهیزات شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، تخت خواب، کمد، آینه، آباژور، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


در هتل نگین مشهد یک رستوران وجود دارد که در تمامی وعده‌ها انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. همچنین، در کافی‌شاپ هتل انواع میان وعده‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شوند.

فاصله هتل نگین مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار فردوسی مشهد: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است