search
menu

هتل بزرگ مراغه

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ مراغه
انواع اتاق های هتل امکانات آن ها
رستوران هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل بزرگ مراغه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بزرگ مراغه


هتل بزرگ مراغه که قبلا آن را با نام هتل دریا می شناختند هتلی ۴ ستاره و رده بالا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی است. مراغه از شهرهای قدیمی و تاریخی این استان است که بیشتر به خاطر رصد خانه اش شناخته می شود این در حالی است که این شهر جاذبه های تاریخی دیگری هم دارد و صنایع دستی و محصولات آن تفاوت جالبی با دیگر شهرهای استان دارد. از جاذبه های تاریخی که بگذریم معمولاً صنایع دستی شهرها را حصیرها و گلیم های بافته شده تشکیل می دهند اما صنایع دستی مراغه نه به محصولات حصیری و فرش ها بلکه به صابون سنتی و خاص مراغه شناخته می شود. این شهر با باغات و آب و هوای خوبش جزو مقاصد محبوب برای گردشگرانی است که به تبریز سفر کرده اند اگر شما نیز با خرید بلیط هواپیما تبریز عازم این استان شمال غربی هستید بد نیست سری هم به مراغه زده و چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید. یکی از بهترین گزینه های اقامتی در مراغه هتل بزرگ مراغه است که امکانات و خدمات خوبی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. اگر قصد داشتید به استان آذربایجان شرقی و تبریز سفر کنید، مقاله راهنمای سفر به تبریز را بخوانید.

انواع اتاق های هتل امکانات آن ها


هتل بزرگ واقع در کل ۶۸ اتاق و سوئیت با ۱۵۰ تخت مختلف دارد که کوچکترین آن ها اتاق یک تخته با یک تخت سینگل و بزرگترینشان سوئیت یک خوابه استودیو ۴ نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دابل است. همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون با شبکه های خبری استانی هستند تا حوصله مهمانان داخل اتاق ها سر نرفته و با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. اتاق ها همگی مبل بوده و دارای امکاناتی مانند یخچال، دراور، آباژور، رخت آویز و کمد لباس بوده و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه در اتاق به همه واحدهای اقامتی ارائه می شود. آب رایگان و مینی بار در تمامی اتاق ها قرار گرفته است اما توجه داشته باشید که مینی بار اتاق شامل هزینه است.
مهمانان داخل اتاق ها به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی خواهند داشت. سرویس بهداشتی اتاق ها فرنگی و سرویس حمام دارای دوش ثابت و لوازم بهداشتی است. با اینکه امکانات گفته شده در تمامی اتاق ها مشترک است اما اتاق های این هتل تفاوت هایی با یکدیگر دارند به طور مثال بالکن و چای ساز از جمله امکاناتی است که تنها در برخی از واحدهای آن وجود دارد. اتاق ها فاقد صندوق امانات و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند.

رستوران هتل


هتل بزرگ مراغه رستورانی نسبتاً کوچک با ظرفیت پذیرایی از ۷۰ مهمان را دارد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی آذری را با استفاده از مواد اولیه محلی تهیه و در اختیار مهمانان قرار می دهد. در طبقه همکف کافی شاپ مدرن هتل قرار دارد که مجموعه ای از نوشیدنی ها و اسنک های سبک را در فضایی دنج و آرام برای مهمانان سرو می کند.

خدمات و امکانات هتل


مهمانان در طبقه همکف به لابی هتل که دارای امکاناتی مانند تلفن و تلویزیون است دسترسی خواهند داشت. برای دسترسی آسان سالمندان و معلولان به هتل رمپ ویژه ویلچر در ورودی هتل ایجاد شده است. برای اینکه خستگی سفر و گشت و گذار در شهر از تن مهمانان بیرون شود خدمات ماساژ در کنار جکوزی و سونا ایجاد شده است.
اما اگر اهل آب تنی باشید بد نیست بدانید که استخر هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانانش است. برای رفع نیازهای بانکی مهمانان دستگاه دستگاه خودپرداز بانکی در هتل قرار داده شده. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل بزرگ مراغه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پایانه مسافربری: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا گنبد سرخ مراغه: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا گنبد کبود مراغه: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج مدور مراغه: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد مهر ورجوی: ۲۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است