search
menu

هتل آلیانس مراغه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آلیانس مراغه
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آلیانس مراغه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آلیانس مراغه


هتل آلیانس هتلی ۲ ستاره است که در سال ۱۳۶۸ در مراغه یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی افتتاح شد. مراغه از شهرهای قدیمی و آبادی است که دوران طلایی اش را در قرن سیزدهم میلادی گذراند و امروزه با جاذبه های فراوانش مقصد جذابی برای گردشگران است. بیشتر مسافران و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان به تبریز سفر کرده اند به جز تبریز و کندوان با شهرهای دیگر این استان آشنایی ندارند اما بد نیست حالا که زحمت سفر به تبریز را کشیده اید بد نیست چند روزی وقت گذاشته و به سایر شهرهای این استان هم سری بزنند چرا که هر شهر داستان و ماجرایی خاص برای خود دارد.
مراغه از جمله آن شهرها است که داستان حوادث و اتفاقاتش را با آثار تاریخی نشان داده و با سوغاتی های جالب خود کام سفرتان را شیرین خواهد کرد. اگر به اقامت در این شهر ترغیب شده اید و به دنبال هتلی با امکانات و قیمت مناسبید، هتل آلیانس مراغه گزینه مناسبی به نظر می رسد. این هتل نه تنها به جاذبه ها بلکه به باغات مراغه هم نزدیک و در یکی از خوش آب و هواترین مناطق این شهر قرار دارد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل آلیانس مراغه در کل ۱۱ اتاق مختلف دارد که به انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت های چهار و شش نفره تقسیم می شود. اتاق های یک تخته و دو تخته توئین آن دارای تخت های سینگل، اتاق دو تخته دابل دارای یک تخت دابل و اتاق سه تخته دارای یک تخت سینگل و یک تخت دابل است. سوئیت چهار نفره آن دو تخت سینگل و یک تخت دابل دارد و سوئیت شش نفره آن دو تخت سینگل و دو تخت دابل دارد. هیچ کدام از اتاق ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکانات مختلفی مانند یخچال، کمد لباس و غیره هستند. برخی از واحد ها سرویس بهداشتی ایرانی و برخی دیگر سرویس بهداشتی فرنگی دارند. سرویس حمام اتاق ها شامل دوش ثابت است. لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی در تمامی سرویس های بهداشتی قرار گرفته است.
برای وسیله های گران بهایتان صندوق اماناتی نسبتا کوچک داخل اتاق ها تعبیه شده تا نگران امنیت این وسیله ها نباشید. برای سرگرمی و اوقات بیکاری مهمانان تلویزیون در اتاق ها قرار و دسترسی به اینترنت در اتاق ها امکان پذیر شده است. بیشتر امکانات اتاق ها با یکدیگر مشابه است اما تفاوت هایی هم دارند به طور مثال برخی از واحد ها دارای بالکن، امکان پخت و پز، رخت آویز و میز تحریراند. سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها با توجه به خوش آب و هوا بودن منطقه کولر آبی و شوفاژ است.
پیشنهاد می‌کنیم پیش از برنامه ریزی سفرتان، مقاله راهنمای سفر به تبریز را مطالعه کنید.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران اختصاصی است اما مهمانان می توانند در کافی شاپ مدرن آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد را نوش جان کرده و به مجموعه ای از خوراکی ها و اسنک های سبک دسترسی داشته باشند. همچنین در مراغه رستوران های مختلفی هم وجود دارد که برای تجربه شکم گردی ای متفاوت بد نیست.

امکانات و خدمات هتل


طبقه همکف هتل لابی ۶۰متری کوچکی با ظرفیت ۱۵ نفر وجود دارد. مهمانان در لابی به اینترنت، تلفن و تلویزیون دسترسی خواهند داشت. مهمانانی که با خودروی شخصی قصدر سفر به مراغه و اقامت در هتل آلیانس را دارند حتما به دنبال جای پارکی مناسب خواهند بود اما نگران نباشید این هتل پارکینگ روبازی را با ظرفیت ۵۰ خودرو در پشت ساختمان هتل ایجاد کرده است. خدمات خانه داری و نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود. اطراف هتل را باغات میوه گرفته اند و مهمانان در صورت تمایل می توانند سری به این باغات زده و عکس های یادگاری تهیه کنند. هتل آلیانس کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد که توانسته اند با برخورد محترمانه خود توجه و رضایت مهمانان را جلب کنند. پذیرش ۲۴ ساعته، زنگ هشدار، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، نمازخانه و دستگاه فتوکپی و فکس دیگر امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل آلیانس مراغه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج مدور: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا گنبد کبود مراغه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری مراغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد سرخ مراغه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد مهر ورجوی: ۱۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است