search
menu

هتل جهانگردی ماکو ارومیه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی ماکو
امکانات عمومی هتل جهانگردی ماکو
واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو
امکانات واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو
اماکن گردشگری نزدیک هتل جهانگردی ماکو

درباره هتل جهانگردی ماکو


هتل جهانگردی ماکو از هتل های دو ستاره و مقرون بصرفه استان توریستی و تاریخی آذربایجان غربی است که در مکانی بسیار مطلوب و در دل طبیعت کوهستانی و دلربای ماکو، شهری که آب و هوای مطبوع و مناظر طبیعی و اماکن تاریخی شگفت‌انگیزش شهره خاص و عام است، قرار گرفته است.

امکانات عمومی هتل جهانگردی ماکو


ارزش فرهنگی و تاریخی اماکن باستانی و زیبایی های بی حد و حصر مناظر کوهستانی و خوش آب و هوای این خطه از کشورمان موجب گردیده که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای تماشای بخشی از تاریخ و تمدن ایران زمین با خرید بلیط هواپیما آذربایجان به شهر دیدنی ماکو سفر کنند. هجوم گردشگران به این منطقه، وظیفه سنگینی بر دوش هتل‌ها و مهمانسراهای این شهر نهاده و هتل جهانگردی ماکو با امکانات مناسب و خدمات مطلوب خود، تاکنون به شایستگی توانسته است از عهده وظیفه سنگین میزبانی از گردشگران برآید و نماینده درخوری برای کشورمان باشد. هتل جهانگردی ماکو که از هتل های با اصالت و قدیمی کشورمان محسوب می شود، با بروزرسانی برخی امکانات و بازسازی برخی از بخش های مختلف واحدهای اقامتی خود در سال ۱۳۹۱، گام بزرگی در جهت رفاه میهمانان خود برداشته است و توانسته رضایت حداکثری گردشگران داخلی و خارجی را کسب کند. این هتل با داشتن امکاناتی از قبیل اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۳۰ خودرو)، فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر قادر است میهمانان خود را از تمامی امکانات اقامتی بی نیاز سازد. افزون بر این، هتل جهانگردی ماکو از رستوران دلباز و بزرگی (با گنجایش ۳۵۰ نفر) برخوردار است که گستره وسیعی از غذاهای لذیذ محلی را با رعایت اصول بهداشتی برای میهمانان خود طبخ و سرو می کند. شاید بپرسید کافی شاپ چه؟ در پاسخ باید گفت که هتل جهانگردی ماکو مانند دیگر هتل های باکیفیت، مکانی دنج و صمیمی را برای کافی شاپ هتل در نظر گرفته است تا میهمانان هتل در فضای دلنشین آن به صحبت و گفتگو بپردازند و از نوشیدن مرغوب ترین قهوه های فرانسه و ترک بی نصیب نمانند.

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو


گفتنی است که هتل جهانگردی ماکو از دو طبقه و ۳۰ واحد اقامتی شیک و خوش منظره تشکیل شده است. طیف وسیعی از گزینه های اقامتی مختلفی چون اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره پیش روی گردشگران قرار گرفته است تا هرکس قادر به انتخاب برترین و مناسب ترین اتاق برای اقامتی لذت بخش باشد. ناگفته نماند از آنجایی که این هتل به تازگی بازسازی شده، تمامی واحدهای اقامتی به شکلی امروزی طراحی و دکور و به تجهیزات اقامتی مدرن مجهز شده اند. بی‌تردید اقامت در هتل جهانگردی ماکو، مکانی که پنجره اتاق ‌های آن رو به سوی مناظر زیبای کوهستانی گشوده می شود، سفر به باکو را تا ابد در ذهن شما ماندگار خواهد ساخت.

امکانات واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو


از مزایایی که هتل جهانگردی ماکو را به نماینده ای شایسته برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی مبدل کرده است، وجود امکاناتی بسیار مناسب در واحدهای اقامتی آن است. از یخچال گرفته تا تلویزیون و لوازم بهداشتی استحمام، هر آنچه برای اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز بدان نیاز دارید، در واحد اقامتی خود خواهید یافت. کلیه واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو به زیبایی مبله و به وسایلی از قبیل رخت آویز، آباژور، کمدلباس، دراور، سیستم تهویه مطبوع مجهز شده است. ناگفته نماند که اینترنت حجمی و رایگان نیز از بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا مسافران این هتل از لذت گشت و گذار در فضای مجازی محروم نگردند.

اماکن گردشگری نزدیک هتل جهانگردی ماکو


عمارت کلاه فرنگی: ۵۵۰ متر
عمارت شیر و خورشید: ۸۰۰ متر
پاساژ توحید: ۹۳۱ متر
پاساژ ملت: ۹۹۸ متر
قلعه تاریخی قبان ماکو: ۱٫۴ کیلومتر
پارک معلم: ۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است