search
menu

هتل سورن ماهشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سورن ماهشهر
امکانات و خدمات هتل سورن ماهشهر
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک هتل سورن

درباره هتل سورن ماهشهر


هتل سورن ماهشهر در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و از جمله هتل های سه ستاره ای است که امکانات رفاهی و خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این هتل در شهر خوزستان، ۱۴ کیلومتری بندر ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از مهمترین بندرهای جنوب ایران قرار دارد.
هتل سورن به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه احداث شده که ۱۰۰ اتاق و سوئیت یک الی چهار تخت خواب را شامل می شود که هر کدام از اتاق ها با دکوراسیون زیبا و قابل توجهی در جهت ارتقا خدمات چیدمان شده اند.
لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا در خدمات و کیفیت بازسازی شده است و امروزه نیز با ارتقای خدمات و بهبود کیفیت به میهمانان خود در صدد کسب ستاره چهارم و پنجم است.

امکانات و خدمات هتل سورن ماهشهر


برای سنجیدن کیفیت هتل سورن نباید فقط به امکانات آن توجه داشت بلکه کمیت آن را نیز مد نظر گرفت از جمله میزان خدماتی که این هتل به مشتریان خود ارائه می دهد و با اداره ی آن توسط کادر و پرسنلی مجرب خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و بازخورد های مثبتی را در بسیاری از سایت ها به دست آورد.
هتل سورن با برخورداری از به روز ترین و متنوع ترین امکانات از جمله: رستوران و کافی شاپ لوکس در منطقه، چایخانه، روم سرویس، سالن بیلیارد و همچنین سوئیت های لاکچری، سنتی و جنگلی پذیرای میهمانان خود است.
در درون این هتل سه ستاره از امکانات دیگری از جمله اتاق ماساژ، اتاق نمک و حمام سنتی و جکوزی نیز تعبیه شده است که اقامت کنندگان عزیز در صورت تمایل میتوانند از اتاق نمک یا ماساژ بصورت رایگان استفاده کنند.
لازم به ذکر است که هتل سورن با به کارگیری از پیشرفته ترین تجهیزات شامل: دوربین های مدار بسته، سیستم های وایرلس و اعلام اطفای حریق، اسپیلت های گرما و سرما، و هم چنین موتور خانه مرکزی برای آب گرم در صدد فراهم آوردن آسایش و رفاه اقامت کنندگان عزیز و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت است تا اقامتی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای آن ها خود رقم بزند.

واحدهای اقامتی هتل


با وجود اینکه هتل سورن هتلی سه ستاره است اما سوئیت و اتاق هایی با متراژ های متنوع در این هتل طراحی شده است.
واحد های اقامتی هتل سورن در سه بخش سوئیت های لاکچری، سنتی و جنگلی از میهمانان خود پذیرایی می کند که انواع اتاق های هتل شامل اتاق های یک تخته معمولی، اتاق دو تخته توئین معمولی، دو تخته توئین ویژه، سوئیت یک خوابه معمولی برای سه نفر، سوئیت یک خوابه معمولی برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه سنتی برای سه نفر، سوئیت یک خوابه جنگل برای چهار نفر را شامل می شود که تمامی اتاق ها با دکوراسیونی زیبا و منظم چیدمان شده است و نمایی رو به حیاط مجموعه را دارند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


در تمامی واحد های هتل سورن امکاناتی از قبیل: تلويزيون LCD، تلفن، كمد لباس، يخچال، كف پوش موكت، چاي ليپتون، سشوار، حمام، حوله، دمپائي در حمام و سرويس فرنگي در اتاق ها گنجانده شده است، همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در برخی واحد ها در نظر گرفته شده تا اقامت کنندگان هیچ کمبودی را در طول مدت اقامت خود در هتل سورن ماهشهر احساس نکنند.

اماکن نزدیک هتل سورن


هتل سورن ماهشهر کم ترین فاصله را با مراکز صنعتی این منطقه دارد و به دلیل دسترسی بسیار راحت به فرودگاه، ترمینال و ... هتل سورن معمولاً برای افرادی که در ماموریت های کاری با خرید بلیط چارتر هواپیما به این شهر سفر می کنند، پیشنهاد اسکان مناسبی است.
فاصله هتل تا آرامگاه سید‌صالح ماهشهر و بندر امام خمینی: ۲۰ دقیقه
فاصله هتل تا ساحل دریا: دو کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: ۱۶ کیلومتر
فاصله هتل تا راه آهن: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ترمینال: ۱۳ کیلومتر
در آخر لازم است بگوییم که اگر قصد سفر به این شهر را در نظر دارید این هتل با ارائه خدمات و امکانات خود تا حد بسیار زیادی می تواند نیاز شما را از اسکان در آنجا تامین کند و با داشتن پرسنلی مجرب و توانمند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است