search
menu

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد
امکانات هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد
خدمات هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد

معرفی هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد


استان مازندران نامی بسیار آشنا برای عاشقان گردش و مسافرت است. محال است که بخواهید به منطقه‌ای خوش آب و هوا سفر کنید و نام این شهر از خیالتان گذر نکند. جنگل‌هایی با درختان سر به فلک کشیده، پوشش گیاهی متنوع و سراسر شاداب، منظره زیبای دریا، بازارهای ساحلی جذاب و... این استان را به یکی از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است. اما اگر می‌خواهید در بین شلوغی‌های مسافران این استان به منطقه‌ای دنج و آرام پناه ببرید و درعین‌حال از تمام این زیبایی‌ها بهره‌مند شوید، به شهرستان محمودآباد سفر کنید.
محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است که طبیعت بکر آن به‌قدر وصف‌ناپذیری زیبا و تماشایی است. هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد در کیلومتر ۸ جاده محمودآباد به دریاسر واقع شده و تنها ۲۰۰ متر با دریا فاصله دارد. این هتل با امکانات فراوان و موقعیت عالی که دارد بسیاری از مسافران این شهر را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر جذاب در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد


امکانات هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد به‌گونه‌ای است که هیچ‌کس از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. بهترین مزیت این هتل نزدیک بودن آن به دریاست که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه‌روز که مایل باشند با یک پیاده‌روی بسیار کوتاه به ساحل دریا برسند و از طبیعت بکر و بی‌نظیر آن لذت ببرند. محوطه هتل دارای فضای سبز است که دارای صندلی و سایه بان است و مهمانان می‌توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند و از اقامت خود لذت ببرند. علاوه بر آن هتل دارای باشگاه بیلیارد نیز است که می‌توانید زمان‌های استراحت خود را در آنجا سپری کنید و از سفر لذت ببرید. این هتل با داشتن دستگاه خودپرداز امکان برداشت وجه نقد در محل را برای شما فراهم می‌سازد.
پارکینگ هتل با ظرفیت ۲۵ ماشین به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. علاوه بر آن این هتل‌آپارتمان دارای رستوران نیز است که می‌توانید از طعم دل‌چسب غذاهای آن لذت ببرید و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به داشتن فروشگاه و غرفه، پله اضطراری، مرکز خرید و... اشاره کرد.

خدمات هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد


هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده‌ای را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد و از این طریق توانسته رضایت مهمانان را به دست آورد. کادر مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند و پذیرش هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. تاکسی‌سرویس هتل همواره در خدمت مسافرانی است که دوست دارند کمی دورتر از هتل نیز به تفریح و تفرج بپردازند. همچنین هتل دارای خدمات خانه‌داری نیز است و خیال مهمانان را از بابت نظافت اتاق‌ها راحت می‌کند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به دستگاه واکس کفش، پرینتر، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد ۴ طبقه دارد و دارای ۲۴ باب اتاق است که درمجموع ظرفیت اتاق‌ها به ۸۰ تخت می‌رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل آپارتمان یک‌خوابه دونفره دبل، آپارتمان یک‌خوابه دونفره توئین، آپارتمان دوخوابه چهار نفره، آپارتمان دوخوابه چهار نفره VIP و آپارتمان سه خوابه شش نفره است که مسافران می‌توانند بر اساس نیاز خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد تمام انتظارات شما را از یک اقامت به‌یادماندنی برآورده می‌کنند. ازجمله این امکانات می‌توان به حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، مبلمان، مینی بار، میزتحریر، دراور، رخت‌آویز، چای‌ساز، یخچال و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد


فاصله تا پارک ملت محمودآباد: ۱۲ دقیقه
فاصله تا پارک ساحلی لاله فریدون‌کنار: ۲۶ دقیقه
فاصله تا پارک جنگلی نور: ۳۲ دقیقه
فاصله تا دریاچه آبیدر: ۴۲ دقیقه
فاصله تا دریاچه الیمالات: ۵۲ دقیقه
فاصله تا آبشار آب پری: ۵۹ دقیقه
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است