search
menu

متل فانوس دریا محمودآباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل فانوس دریا محمودآباد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله متل فانوس دریا محمودآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل فانوس دریا محمودآباد


یکی از بهترین اقامتگاه های محمودآباد، شهری زیبا در استان مازندران، متل فانوس دریا محمودآباد است. این متل دو ستاره با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. متل فانوس دریا محمودآباد در سال ۱۳۶۰ به بهره برداری رسیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. از جمله امتیازات مثبت این متل داشتن ساحل اختصاصی است که انواع تفریحات آبی مهیج و جذاب را به مهمانان ارائه می دهد. طرح سالم سازی و غریق نجات نیز در این ساحل مقرر هستند. موقعیت مکانی خوب متل و دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی رامسر و جاذبه های اطراف نیز از جنبه های مثبت اقامت در این متل هستند. کارکنان متل (Fanous Darya Motel) بسیار باتجربه، کاردان و خوش‌برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در این متل امکانات متنوعی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده است. مهمانان اکثرا در سفر به شمال مسافرت با ماشین شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند. به همین سبب یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۹۰ خودرو به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می شود تا بتوانند ماشینشان را در مکانی امن و مناسب پارک کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در اتاق ها و لابی متل امکان پذیر است. لابی متل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و ... در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته متل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، لاندری، خشکشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل متل با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه متل فضای سبز طراحی شده که برای استراحت، قدم زدن و تنفس مکان مناسبی است. یک زمین ورزشی نیز برای بزرگسالان در نظر گرفته شده تا اوقات فراغت و بیکاری‌شان را به فعالیت سالم پرداخته و لذت ببرند.

اتاق های هتل


متل فانوس دریا محمودآباد دارای ۴۶ باب واحد اقامتی بوده و درمجموع ۱۵۰ تخت را در خود جای داده است. واحدهای اقامتی متل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند و مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، نیازها و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، یخچال با شبکه پخش فیلم و کانال های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند.
برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در صورت درخواست مهمان قابل رزرو اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. مهمانان در این متل می توانند اقامت خوش و دلچسب تجربه کنند. زمان تحویل اتاق ها در این متل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان بین ۷ الی ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


یک رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر در این متل فعالیت کرده و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی برای مهمانان تدارک می بیند. مهمانان می توانند از این غذاهای خوشمزه در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام نوش جان کنند.

فاصله متل فانوس دریا محمودآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی نور: ۲۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار آب پری: ۳۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان: ۴۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا تالاب نیلوفر آبی: ۴۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی توسکا: ۵۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا روستای یوش: ۱۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است