search
menu

هتل جهانگردی ماهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی ماهان
امکانات هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی ماهان

درباره هتل جهانگردی ماهان


هتل جهانگردی ماهان (به انگلیسی: Mahan Tourist Hotel) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه شهر دیدنی ماهان کرمان است که از طرح های اقامتی متنوع و امکانات قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است اقامتی آسوده را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را برای تماشای جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی ماهان خریداری می کنند، رقم بزند.

امکانات هتل


گرچه هتل جهانگردی ماهان اقامتگاهی یک ستاره محسوب می شود، از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار است. امکاناتی از قبیل: فضای سبز، دستگاه واکس کفش، تهویه مطبوع، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، چایخانه سنتی و سرویس بهداشتی ایرانی (در لابی) در این هتل گنجانده شده است تا ملزومات مورد نیاز برای اقامتی آسوده فراهم گردد. از آنجایی که هتل جهانگردی ماهان فاقد پارکینگ است، چنانچه قصد دارید با خودروی شخصی خود به این مکان سفر کنید، بهتر است ابتدا با پذیرش هتل برای یافتن مکانی برای پارک خودروی خود هماهنگی های لازم را صورت دهید. علاوه بر چایخانه، هتل جهانگردی ماهان از کافی شاپ دوست داشتنی و دنجی برخوردار بوده که انواع و اقسام نوشیدنی های لذیذ و گوارای گرم و سرد را در منوی مناسب خود پوشش داده است. ناگفته نماند که منظور رفاه حال نمازگذاران، مکان مناسبی در محوطه هتل به نمازخانه هتل اختصاص داده شده است تا این افراد نیز قادر باشند دور از سر و صدا و مزاحمت، به نیایش بپردازند.

رستوران هتل


رستوران هتل جهانگردی ماهان در طبقه همکف آن واقع شده و از ظرفیتی بیش از ۲۰۰ نفر برخوردار گشته است. جدا از غذاهای لذیذی که سرآشپزان کارکشته رستوران برای میهمانان طبخ می کنند، این رستوران از فضایی دل انگیز و محیطی دلپسند بهره مند بوده و با محیط دوست داشتنی خود قادر است صرف غذا در این هتل را به تجربه ای بیادماندنی برای گردشگران و خریداران بلیط چارتر ارزان سفرمارکت مبدل سازد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل جهانگردی ماهان از کارکنان مجربی تشکیل شده که قادرند خدماتی رضایت بخش را به میهمانان هتل ارائه دهند و اقامتی بی دغدغه و راحت را برایشان رقم بزنند. خدماتی از قبیل: کرایه تاکسی، پذیرش شبانه روزی، خانه داری و خشکشویی در این هتل برای میهمانان صورت خواهد گرفت. اینترنت وایفای پرسرعت (با هزینه) نیز طبق درخواست میهمانان در اختیارشان قرار داده خواهد شد تا از لذت گشت و گذاری امن و پرسرعت در اینترنت بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۲ باب واحد اقامتی شیک و مبله در طرح های دو تخته و سه تخته در هتل جهانگردی ماهان گنجانده شده تا خیال میهمانان از بابت یافتن مکانی مناسب برای اقامتی خاطره انگیز در شهر دیدنی ماهان آسوده گردد. اتاق های هتل همگی به زیبایی رنگ آمیزی و طراحی شده و با اسباب و وسایل رفاهی مختلفی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس و رخت آویز چیدمان گشته اند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در تک تک واحدهای اقامتی تعبیه شده است تا رفاه کامل میهمانان در طول مدت اقامت در این هتل تضمین گردد.

موقعیت مکانی هتل


از آنجایی که هتل جهانگردی ماهان در میدان قرنی ماهان قرار گرفته است، به کلیه اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری ماهان دسترسی کامل دارد. برخی جاهای دیدنی ماهان نظیر آرامگاه و پارک شاه نعمت الله ولی و عمارت متولی باشی در شعاع یک کیلومتری این هتل واقع شده اند و دسترسی به دیگر اماکن دیدنی ماهان نظیر باغ شاهزاده (در فاصله شش کیلومتری هتل) از طریق وسایل حمل و نقل عمومی و با صرف اندک هزینه ای امکان پذیر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی ماهان


فاصله هتل تا آرامگاه شاه نعمت الله ولی: ۸۳۰ متر
فاصله هتل تا پارک پیران: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت متولی باشی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا زیارتگاه بی بی هاجر خاتون: ‌۲.۲۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ شاهزاده ماهان: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است