search
menu

هتل کویستان مهاباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کویستان مهاباد
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کویستان مهاباد

درباره هتل کویستان مهاباد


هتل کویستان مهاباد (به انگلیسی: Koyestan Hotel Mahabad) از گزینه های اقامتی اقتصادی اما باکیفیت شهر تماشایی مهاباد است که در مکانی مطلوب واقع در خیابان شهریکندی قرار گرفته است. این هتل دو ستاره از سابقه بسیار بالایی در زمینه میزبانی از گردشگران برخوردار بوده و بیش از ۵ دهه است که بدون هیچ وقفه ای به خدمات رسانی به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه دیدنی سفر می کنند، مشغول است. نرخ اقامتی منصفانه، امکانات رفاهی قابل قبول، کارکنانی کارآزموده و تنوع طرح های اقامتی این هتل موجب گردیده اند که کویستان مهاباد به یکی از برترین اقامتگاه های دو ستاره این منطقه مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


برای تجربه اقامتی آسوده در هر هتلی، وجود امکاناتی نظیر پارکینگ و کافی شاپ الزامی است و هتل کویستان مهاباد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خوشبختانه عاری از چنین امکاناتی نیست. این هتل برای رفع نگرانی گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، پارکینگی مناسب را در نظر گرفته تا خیال این افراد را از بابت پارک وسایل نقلیه‌شان آسوده سازد. البته از آنجایی که ظرفیت پارکینگ هتل محدود است، بهتر است پیش از رزرو اتاقی در هتل کویستان مهاباد، با پذیرشگر جهت انجام هماهنگی های لازم تماس حاصل نمایید. از دیگر امکانات هتل کویستان مهاباد می‌توان به کافی شاپ هتل اشاره کرد. کافی شاپ هتل کویستان مهاباد در طبقه همکف واقع شده و از ظرفیتی برابر با ۷۰ نفر برخوردار گشته است.
از آنجایی که هتل فاقد رستوران است، کافی شاپ هتل نقش رستوران را ایفا می کند و هر روز صبح راس ساعت ۸ درب هایش برای صرف صبحانه گشوده می گردد. فضای دنج و دلنشین و رفتار مودبانه و حرفه ای پرسنل مجرب و خوش برخورد کافی شاپ موجب گردیده است که بازخوردهای مثبتی در سایت هایی مختلف از سرویس دهی کارکنان کافی شاپ هتل ثبت گردد. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی (در لابی)، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و فکس و فتوکپی از دیگر امکاناتی است که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت در طول اقامت در هتل کویستان مهاباد از وجودشان بهره مند خواهند شد.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده، خدماتی از قبیل: باربری، پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، کرایه تاکسی و تهیه بلیط هواپیما توسط کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل کویستان مهاباد برای میهمانان صورت خواهد پذیرفت تا رضایت حداکثری آن ها در طول اقامت در این هتل جلب گردد. همچنین اینترنت رایگان وایفای نیز از همان زمان ورود به هتل به میهمانان ارائه خواهد گشت تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل


گردشگرانی که هتل کویستان مهاباد را برای اقامت انتخاب می کنند، قادر خواهند بود از میان تعداد ۳۷ باب واحد اقامتی، گزینه مورد نظر خود را برگزینند و اقامتی خوش را در این هتل تجربه کنند. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل از لحاظ تنوع و تعدد قابل قبول بوده و از طرح های متنوعی نظیر اتاق هایی دو تخته، سه تخته و چهار تخته تشکیل گردیده اند. وجود کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، میز و صندلی و تخت خواب در تک تک واحدهای هتل، خیال گردشگران را از بابت اقامتی بی دغدغه در هتل کویستان مهاباد آسوده ساخته است.

موقعیت مکانی هتل


قرار گرفتن هتل کویستان مهاباد در نزدیکی رستوران های باکیفیت و اماکن دیدنی و تفریحی شهر مهاباد باعث شده است که این هتل از نظر موقعیت مکانی نیز اقامتگاهی مناسب و قابل قبول به حساب آید و مورد توجه طیف وسیعی از گردشگرانی که به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه راهی مهاباد می شوند، قرار گیرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کویستان مهاباد


فاصله تا حمام میرزا رسول مهاباد: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا شهربازی عمو پورنگ: ‌۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی آذربایجان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بداق سلطان مهاباد: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مهاباد: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است