search
menu

هتل تارا مهاباد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تارا مهاباد
اماکن نزدیک هتل تارا مهاباد

درباره هتل تارا مهاباد


هتل تارا مهاباد یک هتل ۴ ستاره است که در شهر زیبای مهاباد قرار گرفته است. Tara hotel Mahabad از هتل های تازه تاسیس مهاباد به شمار می‌رود و در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است. بازسازی این هتل که در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است، قدم مهمی در بهبود کیفیت این هتل بوده است. هتل تارا مهاباد یکی از باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین هتل های شهر مهاباد است که هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر ایران است. هتل تارا یک هتل ۶ طبقه با ۵۴ اتاق است و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را داراست.
هتل تارا هتل باکیفیتی است و امکانات رفاهی مناسبی دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل تارا می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، اتاق تلفن، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، آسانسور، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق و تلفن در لابی اشاره کرد. در هتل تارا خدماتی از جمله خدمات باربری، خانه داری، CIP و بیدار باش به مهمانان ارائه می‌شود.
سفر به شهر جدید با چالش‌هایی همراه است که اگر با راهنمایی افراد دل‌سوز همراه شود، تبدیل به تجربه‌ای بی‌نظیر می‌شود. کارکنان هتل تارا همگی افرادی آموزش‌ دیده، بامسئولیت و خوش برخورد هستند که تلاش می‌کنند تا سفری به یادماندنی برای مهمانان هتل رقم بزنند. پذیرش هتل تارا ۲۴ ساعته است. این هتل بسیار مناسب برای سفر های خانوادگی است.
هتل تارا شامل ۵۴ اتاق است که همگی آن‌ها بالکن دارند، برخی از اتاق‌ ها چشم‌انداز زیبایی به سمت دشت و رودخانه دارند. این هتل از تنوع اتاقی خوبی برخوردار است و شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره است. اتاق های هتل تارا بسیار نورگیر هستند و از معماری ساده و زیبایی برخوردار هستند. امکانات رفاهی مناسب اتاق‌ها فضای راحتی را برای مهمان به وجود آورده است. از امکانات اتاق ها می‌توان به مبلمان، کمد لباس، دراور، میز تحریر، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، چای ساز، آشپزخانه، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق و مینی بار با هزینه اشاره کرد. صبحانه در اتاق ارائه می‌شود.
رستوران هتل تارا در طبقه اول قرار دارد و با گنجایش ۲۰۰ نفر، پذیرای مهمانان است. غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی باکیفیتی در این رستوران سرو می‌شود.
یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ های هتل تارا نزدیکی آن به مرکز شهر است. همان طور که می‌دانید شهر مهاباد یکی از قطب‌های پوشاک کشور است و یکی از دلایل سفر گردشگران به این شهر خرید است. بازارچه نور روبروی هتل تارا قرار دارد و باقی مراکز خرید و تاناکورا هم فاصله چندانی با هتل ندارند. به راحتی و حتی پیاده می‌توانید از مراکز خرید و جاذبه‌ های مهاباد دیدن کنید. در صورت تمایل می‌توانید از تاکسی سرویس هتل هم بهره بگیرید. پس از بازدید از جاذبه ها می‌توانید با خوردن یک نوشیدنی و یا دسر خوشمزه در کافی شاپ هتل تارا، خستگی را از خود دور کنید. سالن ورزشی هتل تالار مکان مناسبی برای مهمانانی است که تحت هر شرایطی به فکر سلامتی خود هستند.
مهمان عزیزی که با اتومبیل شخصی به مهاباد سفر می‌کنند لازم نیست از بابت پارکینگ نگرانی داشته باشند. پارکینگ هتل تارا با ظرفیت ۴۰ ماشین به صورت رایگان از امکاناتی است که به مهمان ارائه می‌شود. فاصله ترمینال مسافربری و فرودگاه مهاباد برای مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر را دارند با هتل تارا به ترتیب ۹۰۰ متر و ۶ کیلومتر است.

اماکن نزدیک هتل تارا مهاباد


پیتزا پدر خوب: ۱٫۷ کیلومتر
مسجد رستم بیگ: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تارا تا حمام میرزا رسول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تارا تا پارک ملت: ۴٫۴ کیلومتر
مقبره بداق سلطان: ۵٫۵ کیلومتر
سد مهاباد: ۵٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است