search
menu

هتل مزرعه قوها لاهیجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مزرعه قوها لاهیجان
اماکن نزدیک هتل مزرعه قوها لاهیجان

درباره هتل مزرعه قوها لاهیجان


هتل مزرعه قوها لاهیجان از مجتمع‌های تفریحی و اقامتی شهر دیدنی و زیبای لاهیجان است که با وسعتی بیش از ۴۵ هزار مترمربع در روستای تماشایی و خوش منظره کوهبیجار واقع شده است. این هتل که در مکانی خوش آب و هوا و در دامنه کوه‌های البرز احداث گردیده، بهترین مکان برای گردشگرانی است که دوست دارند در دل طبیعت و دور از هرگونه مزاحمت و آلودگی شهرها، اقامتی آسوده و لذت بخش را تجربه کنند.
هر ساله صدها گردشگر برای تنفس هوای پاکیزه، دل انگیز و مطبوع هتل مزرعه قوها لاهیجان به روستای کوهبیجار لاهیجان سفر می‌کنند تا اتاقی را برای خود در این هتل رزرو کنند.
طبیعت سرسبز و زیبای اطراف هتل مزرعه قوها لاهیجان چنان دیدنی و تماشایی است که نفس عاشقان طبیعت را در سینه حبس می‌کند و دل کندن از آن را دشوار. هتل مزرعه قوها لاهیجان کلکسیونی از آرامش را برای میهمانان فراهم آورده است. کلکسیونی متشکل از ۱۳ واحد اقامتی که در اطراف برکه‌ای تماشایی و در دل باغ زیبایی که با درختانی کمیاب، گیاهانی رنگارنگ و معطر و پرندگانی خوش آواز محصور گشته است.
میهمانان با اقامت در هتل مزرعه قوها لاهیجان، جسم و جان خود را به میهمانی طبیعت خواهند برد. به میهمانی دنیایی از رنگ و آرامش، دنیایی رویایی که با همت و تلاش دکتر محمد مهدی آهنی زاده و خانم مهناز دیوسالار برای هموطنان عزیزمان طراحی گردیده تا طعم آرامش و آسایش را در همین مرز و بوم به گردشگران عزیزمان بچشاند و اقامتی رویایی و لذت بخش را برایشان رقم بزنند.
گفتنی است که هتل مزرعه قوها لاهیجان از امکانات بی شماری نیز بهره مند است. این هتل به استخر سرپوشیده‌ای مجهز شده که از تمامی استانداردهای بین المللی برخوردار بوده و با آب زلال و پاکیزه خود، خستگی را از تن میهمانان هتل می‌زداید. افزون بر استخر، هتل مزرعه قوها لاهیجان از باشگاه بدنسازی مناسبی نیز برخوردار است که با امکانات مدرن و پیشرفته خود، میهمانان هتل را به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق می‌کند.
پارکینگ روباز، سالن بیلیارد، آلاچیق، فضای سبز، اسپا، اتاق چمدان و سالن کنفراس از دیگر امکانات هتل مزرعه قوها لاهیجان به شمار می‌روند که به صورت رایگان در اختیار کلیه میهمانان هتل قرار خواهند گرفت. علاوه بر این موارد، رستوران و کافی شاپ هتل مزرعه قوها لاهیجان با فضای دل انگیز و منوی بلندبالایی از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و دلچسب خود آماده‌اند تا از کلیه میهمانان هتل پذیرایی کرده و اقامت فراموش نشدنی را برای آنان رقم بزنند.
در مورد واحدهای اقامتی هتل مزرعه قوها لاهیجان باید گفت که کلیه اتاق‌های این هتل با اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، چای ساز، اسپیلت، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، رخت آویز، کمدلباس، دراور، میز ناهار خوردی و شوفاژ تزئین شده و به سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت پرسرعت مجهز گشته اند. ناگفته نماند که میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند از خدماتی نظیر تهیه بلیط، خدمات تور، ماساژ، اسپا، خانه داری، باربری و غیره بهره مند گشته و اقامتی لذت بخش را در هتل مزرعه قوها لاهیجان تجربه کنند. این هتل به همراه هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان جزو بهترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک هتل مزرعه قوها لاهیجان


فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا کافی شاپ کندو: ۸۰۰ متر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا بقعه آقا سید سالار: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا پارک گل ها: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا موزه تاریخ چای ایران: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا پارک میرصفا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا بیمارستان شفا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا جزیره استخر لاهیجان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل مزرعه قوها لاهیجان تا استخر شنای مهر: ۷ کیلومتر

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت سایت خرید بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است