search
menu

هتل جهانگردی لاهیجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی لاهیجان
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی لاهیجان

درباره هتل جهانگردی لاهیجان


هتل جهانگردی لاهیجان وابسته به مجموعه گروه هتل‌های ایران گردی و جهان گردی می‌باشد و از سال ۱۳۵۲ شروع به فعالیت کرده است. هتل جهانگردی لاهیجان به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان، در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت تا منطبق بر آخرین استاندارد‌های روز دنیا در زمینه گردشگری، پذیرای مسافرانی باشد که شهر لاهیجان را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده اند.
هتل جهانگردی لاهیجان دارای ساختمانی دو طبقه است و در مجموع، دارای ۲۳ واحد اقامتی مجزا است. از جمله امکانات هتل جهانگردی لاهیجان که در تمامی اتاق‌ها وجود دارد هم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی، میز تحریر و حمام اختصاصی اشاره کرد. مسافران می‌توانند در تمامی اتاق‌ها و همچنین در فضای لابی هتل، به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.
هتل جهانگردی لاهیجان در نزدیکی دریاچه طبیعی شهر واقع شده است و محیطی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافران به وجود آورده است. اقامت در شهری در دامنه‌ کوه و نزدیکی به جنگل‌های انبوه لاهیجان، تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر نواحی شمال ایران است که مشابه آن را در نقطه‌ای از کشور می‌توان یافت.
چشم انداز دریاچه و کوه و جنگل که در فضای داخلی هتل قابل مشاهده است، تفاوت چندانی با یک تابلوی نقاشی ندارد. دقیقا به همین خاطر است که اقامت در هتل جهانگردی لاهیجان طرفداران پر و پا قرصی در تمام فصل‌های سال دارد.
صبحانه به صورت رایگان در هتل جهانگردی لاهیجان سرو می‌شود. رستوران هتل هم ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را به صورت همزان دارد. در این رستوران، بهترین غذاهای محلی و خوراک‌های ایرانی طبخ می‌شود و به افرادی که تمایل به تجربه طعم‌های جدید و متفاوت دارند، پیشنهاد می‌شود دستپخت سرآشپز با تجربه رستوران را امتحان کنند.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی لاهیجان


فاصله تا شیطان کوه لاهیجان (۲ کیلومتر و ۲۹۹ متر)
فاصله تا بقعه شیخ زاهد گیلانی (۳ کیلومتر و ۷۳۴ متر)
فاصله تا استخر لاهیجان (۴۵۹ متر)
فاصله تا بام سبز (۲ کیلومتر و ۵۴۷ متر)
فاصله تا پارک بعثت (باغ ملی) (۵۳۱ متر)
فاصله تا پارک جنگلی میر صفا (۱ کیلومتر و ۴۴۵ متر)

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است