search
menu

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان
معرفی هتل آپارتمان چلک امپراتور لاهیجان
اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آپارتمان
امکانات هتل
آلاچیق های هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان
فاصله هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان تا جاذبه‌های گردشگری شهر

هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان


جای جای ایران عزیز جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیبایی را در دل خود جای داده است. به‌طوری که وقتی چند روزی تعطیل باشد، اکثر افراد اقدام به خرید بلیط هواپیما و سفر می‌نمایند. شما کشور هم به دلیل دارا بودن آب‌وهوای معتدل و خوش در اکثر فصل‌ها و ماه‌های سال بیشتر اوقات میزبان گردشگران زیادی است. شهر لاهیجان هم یکی از شهرهای دیدنی با جاذبه‌های فراوان گردشگری استان گیلان است که در شمال دیلمان قرار گرفته است.
جالب است بدانید که منطقه لاهیجان از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان، از جنوب غربی به سیاهکل و از غرب به آستانه اشرفیه محدود می‌شود. لاهیجان، در یک ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد. شرایط آب‌وهوای لاهیجان در تابستان گرم و مرطوب و در فصل زمستان، اول بادهای گرم و شدید و بعدها به‌صورت بارش برف هست.

معرفی هتل آپارتمان چلک امپراتور لاهیجان


هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان در سال ۱۳۸۲ در این شهر در ۶ طبقه افتتاح شده است. بعدها هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان جهت ارتقا رفاه و خدمت به کسانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما رشت کرده و قصد سفر به این شهر را دارند، در سال ۱۳۹۰ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان، در منطقه‌ای بکر و جنگلی به همراه چشم‌انداز بی‌نظیر، آب‌وهوای بارانی بسیار مطلوب و خاطره‌انگیز در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی‌نظیر کیاشهر قرار دارد.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آپارتمان


همان‌طور که اشاره کردیم، هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان یک ساختمان ۶ طبقه است که درمجموع ۲۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان در زمینی حدود ۳ هکتار احداث گرديده است. که شامل تپه‌های پوشیده از بوته‌های چای،درختان سر سبزی و فوق‌العاده‌ای است. در هر طبقه یک سوئیت ۱۰۰ متری است که چندین اتاق خواب را در خود جای داده است. جالب است بدانید که منظره اکثر اتاق‌ها روبه جنگل و برخی رو به فضای سبز است.

امکانات هتل


پاركينگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، صبحانه در اتاق، فضای سبز، مسير پیاده‌روی، آلاچيق بيرون از هتل، اينترنت در لابی، اينترنت در اتاق، تلويزيون LCD در لابی، کارکنان مسلط به زبان انگليسی، پارک بازی كودكان، پذيرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، فكس، اتاق چمدان و خدامت اینترنتی رایگان فقط بخش کوچکی از امکانات موجود در هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان هستند که برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر مهمانان شهر لاهیجان تدارک دیده شده است.

آلاچیق های هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان


حتماً اکثر شما توی رویا و خیال دوست دارید یک کلبه چوبی و دنج داشته باشید، یک جای خلوت و بی‌صدا وسط طبیعت بکر به دور از شهر و هیاهو که به جای صدای ماشین و بوق،صدای پرنده‌ها و تکان خوردن برگ درخت‌ها و گاهی نم باران گوشتان رو نوازش کند. بعد با یک لیوان چای که روی بخاری هیزمی درست کردید به ستون چوبی روی ایوان تکیه بزنید و وسط مه با آرامش به آینده و رویاهایتان فکر کنید و لذت ببرید،ولی شرایط مختلف جغرافیایی و خیلی چیزهای دیگر به همه این فرصت رو نمی‌دهد که بتوانند چنین کلبه‌ای داشته باشند. آلاچیق های هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان طراحی و ساخته شده‌اند تا رویاهای شما را به حقیقت پیوند دهند و لحظات خاطره‌انگیزی از سفر را به شما هدیه دهند.

فاصله هتل آپارتمان امپراتور چلک لاهیجان تا جاذبه‌های گردشگری شهر


فاصله هتل تا پارک بعثت لاهیجان: ۸۰۳ کیلومتر و ۱۵ متر
فاصله هتل تا پارک جنگلی میر صفا لاهیجان: ۸۰۴ کیلومتر و ۷۲۸ متر
فاصله هتل تا استخر لاهیجان: ۸۰۴ کیلومتر و ۸۲۰ متر
فاصله هتل تا شیطان کوه لاهیجان: ۸۰۷ کیلومتر و ۵۰۸ متر
فاصله هتل تا بام سبز لاهیجان: ۸۰۷ کیلومتر و ۵۰۸ متر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است