search
menu

هتل سالیز خرم آباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سالیز خرم آباد
فاصله هتل سالیز خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سالیز خرم آباد


هتل سالیز خرم آباد یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر است که چشم اندازه زیبایی رو به قلعه فلک الافلاک و مناره آجری خرم آباد دارد. از طبقه بالای این هتل ۵ طبقه می توان بافت زیبای شهر و این ۲ بنای تاریخی را به وضوح مشاهده کرد. البته زیبایی شهر در تاریکی و بعد از روشن شدن چراغ‌ها چند برابر می‌شود.
از افتتاح هتل سالیز خرم آباد قریب به ۱۴ سال می‌گذرد و در طی این سال‌ها تجربه هتلداری و حرفه ای بودن کارکنانش حقیقتی است که از چشم مهمانانش دور نمانده ولی این تنها مزیت اقامت در هتل سالیز خرم آباد نیست. موقعیت مکانی ایده آل هتل باعث شده مهمانانش دسترسی راحتی به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خرم آباد داشته باشند.
پارک صخره‌ای، بام خرم آباد، آسیاب گبری، باغات خضر، پل شکسته و پارک شریعتی فاصله کمی با ساختمان هتل دارند و می‌توان خیلی راحت از آن ها بازدید کرد. از طرفی ترمینال خرم آباد و فرودگاهش فاصله مناسبی از هتل سالیز خرم آباد دارند. کسانی که از راه زمینی به این شهر سفر کرده باشند با طی مسیر ۱.۵ کیلومتری به پایانه مسافربری شهر می رسند و این در حالی است که فرودگاه هتل ۱۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
ممکن است با دانستن اینکه بیش از یک دهه از ساختن هتل می‌گذرد تصور شود که ساختمان هتل و امکاناتش قدیمی هستند ولی این هتل در سال ۹۴ برای بهبود سطح کیفی خدمات و امکاناتش بازسازی شد و حتی امکانات جدیدی به آن اضافه گردید. در کل تعداد مجموع واحدهای اقامتی هتل به ۳۱ باب می رسد که در ظرفیت‌های متنوعی شامل اتاق یک نفره تا ۴ نفره ارائه می شوند. هتل یک لابی کوچک با ظرفیت حدود ۲۰ نفر دارد که دکوراسیون کاملا ساده ای دارد و جذابیت خاصی در آن دیده نمی‌شود اما می توان در لابی از اینترنت بهره مند شد.
دکوراسیون داخلی واحدهای اقامتی هتل سالیز خرم آباد نیز بد نیست و اثاثیه مدرنش به شکل مناسبی چیده شده اند. مهمانان در اتاق هایشان از امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، دراور، کمد لباس، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی و حمام اختصاصی بهره مند خواهند بود.
فقط لازم به ذکر است که استفاده از نوشیدنی‌های مینی بار رایگان نیست و هزینه آن موقع چک اوت دریافت می شود. ضمنا لوازم استحمام از جمله صابون و شامپو نیز در حمام هتل وجود دارند.
هتل سالیز خرم آباد تالار مخصوصی برای برگزاری مراسم و جشن‌های عروسی دارد که با نورپردازی ویژه و چیدمان مدرنش روزهای خاص خانواده‌ها را تبدیل به خاطره‌های به یادماندنی می کند. این هتل رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد و میل صبحانه نیز به صورت سلف سرویس است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ کوچک و غیر مسقفش، نماز خانه، کافی شاپ، صندوق امانات، کتابخانه، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش اشاره کرد. ضمنا در این هتل خدماتی از قبیل تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لاندری، گشت غیر رایگان و خدمات تهیه بلیط ارائه می گردد که امید است اقامتی در خور شان مهمانانش را فراهم کرده باشد.

فاصله هتل سالیز خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان آفتاب: ۹۵۰ متر
فاصله تا پارک شریعتی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پل شکسته: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک صخره ای : ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بام خرم آباد: ۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است