search
menu

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل جهانگردی سراب کیو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد


هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد، در کنار استخر زیبای سراب کیو در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد قرارگرفته است. دریاچه کیو، دریاچه ای طبیعی است که در شمال غرب خرم آباد واقع شده. با وجود امکانات تفریحی، شهربازی و چشم اندازهای طبیعی متعددی که در اطراف این دریاچه وجود دارد ارزش توریستی این منطقه افزایش یافته و به عنوان یکی از جاهای دیدنی خرم آباد می توان از آن یاد کرد. هتل جهانگردی سراب کیو در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا واقع شده و تقریبا در ابتدای ورودی شهر، کنار دریاچه قرار دارد. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۵۳ در استان زیبای لرستان افتتاح و در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات ، در سال ۱۳۸۴ بازسازی شد. با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو این هتل، از هوای خوب و موقعیت عالی و طبیعت بکر لذت ببرید. پرسنل هتل جهانگردی سراب کیو، با افتخار آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد، ۱ طبقه و دارای ۲۰ اتاق است. اتاق های این هتل شکل ویلایی دارند و به سه نوع تقسیم می شوند: اتاق های دو تخته تویین که ظرفیت نفر اضافه ندارند، سوئیت های دو نفره و سوئیت های ۴ نفره که هردو ظرفیت ۱ نفر اضافه را دارند. بد نیست بدانید که خدمات صبحانه به تمامی اتاق ها ارائه می شود. اتاق ها امکاناتی نظیر یخچال، میز تحریر، کمد لباس و رخت آویز دارند. حمام اختصاصی اتاق ها با تجهیزات بهداشتی کامل است یعنی دیگر نیاز نیست صابون، شامپو، حوله، خمیر دندان، شانه و مسواک همراه خود بیاورید. برای سرگرمی مهمانان این هتل، تلویزیون صفحه تخت و همچنین اینترنت رایگان با حجم محدود را در اختیار مهمانان قرار داده شده است تا بتوانند لحظات خود را گاهی با تلویزیون و گاهی به وسیله اینترنت رایگان با اشتراک گذاشتن عکس های خود در فضای مجازی سپری کنند. در اتاق های این هتل، تلفن داخلی، سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان وجود دارد.

رستوران هتل


هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد، مجهز به رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر آماده ی پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای ایرانی با منو انتخابی است. این هتل چایخانه سنتی و کافی شاپ را داراست. در چایخانه سنتی می توانید طعم ناب یک فنجان چای یا قهوه را در فضای عالی و آرامش بخش نوش جان کنید. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی ها در محیط دلچسب کنار دریاچه در اختیار مهمانان است.

امکانات و خدمات کلی هتل


تمام پرسنل این هتل جهانگردی، همواره سعی بر این دارند تا اقامتی در سطح عالی برای مهمانان فراهم کنند تا مسافران بار دیگر که با خرید بلیط هواپیما به خرم آباد می آیند، این هتل را رزرو کنند. امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از: کتابخانه، نمازخانه، خدمات کامپیوتری شامل فکس، پرینتر، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو را نام برد. لابی هتل جهانگردی سراب کیو، با ظرفیت ۱۰ نفر، دارای تلفن داخلی، اینترنت رایگان با حجم محدود، تلویزیون صفحه تخت و سرویس بهداشتی ایرانی است. این هتل دارای فضای سبز عالی و پارک کودک است و می توانید کودک خود را در این پارک سرگرم کنید.
مینی بار هتل با هزینه است و بخش خدمات خانه داری به طور روزانه اتاق مهمانان را نظافت می کند تا بهداشت و سلامت مهمانان در طول اقامت تهدید نشود. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است. در صورت نیاز به سرویس اضافی، با توجه به موقعیت واحد اقامتی تان، سرویس کف خواب ارائه می شود. توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل جهانگردی سراب کیو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه کیو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک زیباکنار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مخمل کوه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پل شکسته: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار وارک: ۴۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است