search
menu

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رصدخانه کاسین خرم آباد
فاصله هتل رصدخانه کاسین خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل رصدخانه کاسین خرم آباد


هتل رصدخانه کاسین خرم آباد، همان طور که از نام آن نیز قابل حدس است، اقامتگاهی نوساز واقع در رصدخانه خرم آباد، پیشرفته‌ترین رصدخانه خاورمیانه است. این مکان که به تازگی و در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده، با قرار گرفتن در فاصله ۶ کیلومتری خرم آباد، امکان دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر را فراهم آورده است.
از آنجایی که هتل رصد خانه کاسین خرم آباد در ارتفاعات کوهستانی این شهر بنا شده، از آب و هوای بسیار مطبوعی بهره‌مند بوده و از نمایی بسیار دیدنی برخوردار است. امکانات بی‌شمار و تجهیزات مدرن هتل رصدخانه کاسین خرم آباد سبب شده که این هتل به انتخاب شماره یک گردشگران برای اقامت در شهر دیدنی لرستان مبدل شود.
تجربه سکونت در دل طبیعت و در مکانی پرامکانات، از تجاربی است که هر کسی دست کم یک بار در طول عمر خود باید آن را امتحان کند. مناظر زیبای طبیعی در کنار آب و هوای دل‌انگیز هتل رصدخانه کاسین خرم آباد دست به دست هم داده‌ اند تا لذت اقامت در این هتل تا همیشه در ذهن و خاطر هر گردشگری ماندگار شود.
همان طور که گفته شد، هتل رصدخانه کاسین خرم آباد از لحاظ امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با هتل‌های لوکس و چند ستاره ندارد. از پارکینگ گرفته تا آتلیه عکاسی، هر آنچه شما از هتلی باکیفیت و مدرن انتظار داشته باشید، در هتل رصدخانه کاسین خرم آباد خواهید یافت. از جمله امکانات فراوان این هتل می‌توان به آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، فروشگاه کتاب و ابزار آلات نجوم، فروشگاه صنایع دستی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، تاکسی سرویس شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، سالن آمفی تئاتر و اتاق جلسات و کنفرانس اشاره کرد.
افزون بر این امکانات، هتل رصدخانه کاسین خرم آباد خدمات متنوعی نظیر خدمات بیدارباش، باربری، خانه داری، اینترنت پرسرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، لاندری، اتو و تور گردشگری را به میهمانان خود ارائه می دهد. جالب است بدانید که این هتل امکان رصد ستارگان را نیز برای عاشقان نجوم و ستاره شناسی در شب فراهم آورده است. علاقه مندان به این تفریح می‌توانند شب‌ها به بخش ستاره شناسی این مکان مراجعه کرده و ستارگان شب را با تجهیزات مدرن و پیشرفته رصد کنند و از تماشای آن‌ها لذت ببرند.
از دیگر مزایای اقامت در هتل رصدخانه کاسین خرم آباد، برخورداری از واحدهای اقامتی شیک و مقرون به صرفه است. خوب است بدانید کلیه واحدهای اقامتی این هتل از اسباب و وسایلی نظیر یخچال، تلویزیون، کمدلباس، میزناهارخوری، اسپیلت، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، آباژور، شوفاژ و لوازم بهداشتی برخوردار بوده و به اینترنت رایگان و نامحدود مجهز شده اند. بنابراین اتاق های هتل رصدخانه کاسین خرم آباد از حیث امکانات رفاهی نیز هیچ کم و کاستی نداشته و از تمامی وسایل ضروری اقامتی برخوردار است.
وجود کارکنانی مجرب و خوش برخورد، امکاناتی فراوان، خدماتی متنوع، آب و هوایی مطبوع و چشم اندازی تماشایی دست به دست هم داده اند که هتل رصدخانه کاسین خرم آباد به یکی از برترین هتل های خرم آباد و شاید استان لرستان مبدل شود. بنابراین، اگر قصد اقامت در خرم آباد را دارید، هیچ درنگی جایز نیست زیرا انتخاب هتل رصدخانه کاسین خرم آباد برای اقامتی فراموش ناشدنی، هیچ گاه انتخاب اشتباهی نبوده است.

فاصله هتل رصدخانه کاسین خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صفوی خرم آباد: ۶ کیلومتر
فاصله تا سنگ نوشته خرم آباد: ۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک الافلاک خرم آباد: ۸ کیلومتر
فاصله تا مناره آجری خرم آباد: ۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو خرم آباد: ۹ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است