search
menu

هتل فردیس خرم آباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فردیس خرم آباد
خدمات و امکانات عمومی هتل فردیس خرم آباد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فردیس خرم آباد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل فردیس خرم آباد


هتل فردیس یکی از هتل های رده پایین خرم آباد است که در سال ۱۳۸۹ در شهرستان دلفان افتتاح شد. دلفان از شهرستان های لرستان به مرکزیت نور آباد است که به شهر مفرغ هم شناخته می شود و به جرات می توان گفت جزو جاهای دیدنی خرم آباد است. این شهرستان از طوایف مختلفی تشکیل شده و دارای آثار تاریخی فراوانی است که هر علاقه مند به تاریخی را وسوسه می کند تا برای یک بار هم که شده بلیط هواپیما خریده و سری به این شهرستان بزند. تپه های باستانی، آبشارها،‌ پل گرمابه، چشمه آب گرم و منطقه شکار ممنوع گرین از جاذبه های این شهرستان هستند. برای اقامت در این شهرستان می توانید از هتل ۲ ستاره فردیس خرم آباد استفاده کنید. این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را برای اقامت مهمانان در خرم آباد فراهم کرده است.

خدمات و امکانات عمومی هتل فردیس خرم آباد


فردیس با اینکه هتلی رده پایین و ۲ ستاره است اما خدمات و امکانات فراتر از حد انتظاری را برای مهمانانش فراهم کرده است. مهمانانی که فردیس را برای اقامت خود انتخاب کرده اند به خدمات و امکاناتی مانند خدمات تور، خدمات باربری، ترانسفر برگشت و رفت با هزینه، خدمات خانه داری، خدمات نگهداری کودک، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، خدمات برای معلولین، خدمات بیدار باش و دستگاه واکس کفش و پرینتر و فاکس است. بیشتر مهمانان فردیس با استفاده از خودروی شخصی سفر کرده اند و به همین دلیل فردیس در محوطه خود برای این مهمانان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است. هتل دارای خدمات پزشکی هم هست که با توجه به دور بودن هتل از خرم آباد بسیار مفید خواهد بود. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان است. نقطه قوت هتل اما نه در این امکانات بلکه برخود محترمانه و گرم کارکنان هتل است که علاوه بر جلب رضایت مهمانان، خاطره خوشی از سفر و اقامت را برایشان رقم زده تا بار دیگر اگر قصد خرید بلیط هواپیما چارتر و سفر به خرم آباد را داشتند مهمان نوازی کارکنان را به خاطر آورده و سری هم به هتل فردیس بزنند.

اتاق های هتل


۱۴ واحد اقامتی هتل فردیس خرم آباد به اتاق های دو تخته توئین، ‌دو تخته دابل،‌ اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته تقسیم می شوند که از بین این اتاق ها فقط اتاق چهار تخته آن دارای ظرفیت نفر اضافه است.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق ها همراه صبحانه رزرو شده و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود. برای اینکه وسیله ها و لباس های مهمانان داخل چمدان ها چروک نشود، دراور، کمد لباس و رخت آویز در اتاق ها قرار داده شده است. همه اتاق های Fardis Hotel مبله بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. از نظر ایمنی نیز نگران نباشید چون همه اتاق ها دارای سیستم اطفاء اند. برای سرگرمی در اتاق ها تلویزیون با شبکه های استانی قرار داده شده است و مهمانان علاوه بر آن می توانند از اینترنت رایگان هتل استفاده کرده و به شبکه ها و سایت های مورد نظر خود سری بزنند. سرویس بهداشتی برخی اتاق های هتل فرنگی و برخی دیگر ایرانی است. سرویس حمام اتاق ها شامل دوش معمولی و لوازم بهداشتی ای مانند صابون، شامپو، حوله و دمپایی در حمام و سرویس بهداشتی است. یخچال و مینی بار نیز برای رفاه بیشتر مهمانان در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. اتاق های هتل فردیس فاقد صندوق امانات اختصاصی و چای ساز هستند.

رستوران هتل


فردیس رستوران و چایخانه سنتی ای دارد که با انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی خود پذیرای مهمانانی است که با خرید بلیط ارزان هواپیما به خرم آباد سفر کرده اند. البته گفته می شود صبحانه هتل در ساعت ۹ تا ۹:۳۰ سرو می شود و اگر این زمان را از دست بدهید بعد از آن دیگر هتل خدمات صبحانه ندارد و این باعث نارضایتی برخی از مهمانان شده است. امیدواریم فردیس در روزهای پیش روی خود این مورد را بررسی و رفع کند تا بتواند رضایت ۱۰۰ درصدی مهمانان را کسب کند.

فاصله هتل فردیس خرم آباد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا دریاچه کیو: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا چشمه گلستان: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آسیاب آبی گبری: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بام خرم آباد: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا غار کلدر: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شاپوری: ۲۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است