search
menu

هتل آزادی خرم آباد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آزادی خرم آباد
فاصله هتل آزادی خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آزادی خرم آباد


هتل آزادی خرم آباد ازهتل‌های ۴ ستاره شهر خرم آباد است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل مشهور و محبوب، که در سال ۱۳۹۶ احداث شده و جزو اقامتگاه‌های بسیار مدرن و جدید شهر خرم آباد نیز محسوب می‌شود، هتل‌داری و مهمان‌نوازی را به صورت کاملا تخصصی در طول این چند سال به نمایش گذاشته و همچنان در حال رشد و پیشرفت است. ساختمان ۷طبقه آن که ۲۸ اتاق را در خود جای داده، هر بیننده و هر مهمانی را مسحور تماشای خود ساخته و همیشه در دسته بناهای شیک شهر قرار می‌گیرد.
با توجه به اینکه Azadi Hotel فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای با قلعه تاریخی فلک الافلاک داشته و بسیاری از دیگر نقاط زیبای شهر از جمله بام لرستان، پارک زیبا، گرداب سنگی و منار آجری تنها با چند دقیقه پیاده روی یا رانندگی در دسترس قرار می‌گیرند، تمامی مهمانان هتل آزادی معتقدند که موقعیت مکانی این اقامتگاه بسیار خاص است. البته نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهند که از دید مهمانان هتل آزادی، بهترین و بارزترین ویژگی این اقامتگاه، تمیزی و نظافت فضای داخلی آن است. دلیل این موضوع هم نظافت روزانه هتل توسط کارکنان زحمت کش و پر تلاش آن می‌باشد. اقامت در هتل آزادی خرم آباد به منزله استفاده از اتاق‌هایی مجهز به مبلمان شیک، رخت آویز، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی مختلف، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و مینی بار است. همچنین در فضاهای اشتراکی Azadi Hotel می‌توان شاهد امکاناتی مثل آسانسور، نمازخانه و پله اضطراری بود.
البته هتل آزادی دارای بخش‌هایی مثل رستوران و کافی شاپ هم هست که فرصت نوش جان کردن خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های دلچسبی را تقدیم مهمانان این هتل می‌کنند. البته در این باره بد نیست بدانید که هتل آزادی خرم آباد هر روز صبحانه مفصلی متشکل از خامه، مربا، نسکافه، نیمرو، خرما، آبمیوه، عسل و سایر خوراکی‌های مقوی را برای مهمانانش آماده کرده و روزی پر از نشاط و شادابی را برای آنها رقم می‌زند. در مورد سرویس‌های متنوع ارائه شده در هتل آزادی هم باید به این نکته اشاره کرد که اقامتگاه مد نظر سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تحویل روزنامه، خدمات خانه داری و سرویس بیدارباش را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.
ناگفته نماند که هتل آزادی خرم آباد دارای پارکینگی رایگان با ظرفیت ۱۵ خودرو نیز هست که همین موضوع باعث تامین امنیت خودروی مهمانان شده و طبیعتا راحتی و رفاه سفر آنها را ارتقا می‌دهد. از دیگر نکات جالب در مورد هتل آزادی خرم آباد، می‌توان به رایگان بودن اقامت کودکان زیر ۴ سال در آن اشاره کرد. البته این در صورتی است که کودکان از سرویس‌های اضافی هتل استفاده نکنند. همین شرایط برای اقامت کودکان ۴ تا ۷ سال نیز قابل اعمال بوده و در صورت عدم استفاده از سرویس‌های اضافی، اقامت آنها نیم بها می‌شود. شکی نیست که در مورد هتل ۴ ستاره و فوق مدرن آزادی خرم آباد هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. زیرا این هتل، نه فقط در شهر خرم آباد بلکه در بین هتل‌های مشهور کشور نیز می‌تواند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. پس اگر برای خودتان و سفرتان ارزش قائل هستید، روی نام هتل آزادی خرم آباد بیشتر تامل کنید.

فاصله هتل آزادی خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک شریعتی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک صخره‌ای: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا بام خرم آباد (رصد خانه): ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است