search
menu

هتل عطر خرم آباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عطر خرم آباد
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل عطر خرم آباد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل عطر خرم آباد


هتل عطر هتلی با امکانات و هزینه مناسب در پایتخت طبیعت ایران، خرم آباد، است. این هتل که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده به دلیل موقعیت جغرافیایی خود توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. با اینکه هتل عطر سه ستاره بر سر در خود دارد اما امکانات و خدماتش کمتر از حد انتظار هتل های سه ستاره است اما اگر هدفتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به خرم آباد صرفا بازدید از جاهای دیدنی خرم آباد است و به امکانات هتل چندان اهمیتی نمی دهید، هتل عطر خرم آباد اقامتگاه مناسبی به نظر می رسد.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل چهار طبقه ۱۸ اتاق مختلف شامل اتاق های ۱، ۲ و ۳ تخته، اتاق ۲ تخته VIP و اتاق چهار نفره دارد. بد نیست بدانید که برخی از این واحدها دارای وان یا جکوزی هستند. در تمامی این اتاق ها یخچال، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس و آب رایگان وجود دارد‌. تمامی واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و از اسپیلت و کولر آبی به عنوان سیستم سرمایش آن استفاده می شود. به عنوان سیستم گرمایش هتل شوفاژ در تمامی واحدهای اقامتی تعبیه شده است. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها علاوه بر اینکه امکان اتصال به اینترنت در اتاق خواب فراهم شده، تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی نیز در اتاق ها قرار داده شده است. اگر همراه خود وسیله ای ارزشمند دارید که باید امنیتش حفظ شود می توانید آن را در صندوق امانات مخصوصی که در هر اتاق وجود دارد، گذاشته و با خیال راحت به سایر امور خود برسید.
نوع قفل درب اتاق ها نیز کارتی است و به همین دلیل امنیت خاطر بیشتری را به مهمانان خواهد داد. سرویس بهداشتی فرنگی، دوش حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی و تلفن از دیگر خدمات و امکانات داخل اتاق هاست. همچنین این اتاق ها همراه صبحانه رزرو می شوند. اتاق ها خدمات روم سرویس و چای ساز را ندارند.

رستوران هتل


Atr Hotel خرم آباد رستوران دنجی دارد که با ارائه غذاهای خوش طعم و مزه ایرانی مهمانان هتل را از خیابان گردی برای پیدا کردن رستوران مناسب بی نیاز کرده است. البته این را هم باید گفت که برخی از مهمانان صبحانه هتل را در حد متوسط دانسته و ترجیح داده اند غذاهای دیگر رستوران ها را نیز امتحان کنند.

امکانات و خدمات کلی هتل


لرستان به آبشارهای خرم آباد و جاذبه های مختلف تاریخی ای که دارد شناخته شده و هر گردشگری را وسوسه می کند تا با خرید بلیط چارتر هواپیما به این شهر سفر کند و قطعا اقامت در این شهر نیز حال و هوای دیگری خواهد داشت. همانطور که در ابتدا گفتیم عطر هتلی میان رده نباید از آن انتظار خدمات و امکانات فراوانی را داشته باشید با این حال این هتل برای آسایش مهمانانش برخی از امکانات و خدمات را ارائه می‌دهد. لابی هتل عطر در طبقه همکف قرار گرفته و امکاناتی مانند دستگاه فکس و پرینتر، تلفن، تلویزیون و اینترنت رایگان را ارائه می دهد. جنب هتل پارکینگ رو بازی مخصوص مهمانان ایجاد شده که ترجیح داده اند به جای خرید بلیط ارزان هواپیما با خودروی شخصی سفر کنند. هتل عطر خدمات ترانسفر را در ازای پرداخت هزینه نسبتاً کم و با هماهنگی قبلی ارائه می‌ دهد. آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، صندوق امانات، زنگ هشدار، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند.

فاصله هتل عطر خرم آباد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک زیبا کنار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا چشمه گلستان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه آخوند ابو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آسیاب گبری: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است