search
menu

هتل ارشیا خرم آباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارشیا خرم آباد
فاصله هتل ارشیا خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ارشیا خرم آباد


هتل ارشیا خرم آباد یکی از هتل های ۲ ستاره و ارزان شهر خرم آباد است که روبروی دریاچه کیو واقع شده و از بقیه اماکن و بناهای دیدنی شهر فاصله زیادی ندارد. با وجود اینکه از سال تاسیس هتل یعنی ۸۸ یک دهه می گذرد ولی این هتل امکانات مدرنی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. فقط همان طور که انتظار می‌رود دکوراسیون هتل ارشیا خرم آباد در حد هتل‌های ۲ ستاره و بسیار ساده است.
هتل ارشیا خرم آباد در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۰ باب واحد اقامتی است که در ظرفیت‌های ۲ تا ۵ نفره از مهمانانش میزبانی می کند. این اتاق‌ها جذابیت خاصی ندارند، فقط برخی از آن‌ها دارای بالکن هستند که می‌توان از روی بالکن نظاره گر زیبایی دریاچه شد و نفسی تازه کرد. لازم به ذکر است که این دریاچه اولین مکان تفریحی خرم آباد است و به همین جهت هتل ارشیا خرم آباد از مزیت خوبی برخوردار است.
البته بیش تر اتاق‌های این هتل چشم اندازی رو به دریاچه و فضای سبز اطرافش دارند. این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس، صندوق امانات، اینترنت رایگان و نامحدود، رخت آویز، اسپیلت، دراور، گرمایش مرکزی و حمام اختصاصی را در اختیار تک تک مهمانان قرار می دهند. ضمنا حمام‌های اتاق‌ها دارای حوله، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی هستند.
مهمانان هتل می‌توانند وعده های غذایی خود از جمله صبحانه را در رستوران واقع در طبقه هم کف و یا اتاقشان میل کنند؛ این رستوران ۸۰ نفر ظرفیت دارد و چیدمان بسیار ساده و محیطی نه چندان دنج و دلباز را برای میل غذا انتخاب کرده است ولی انواع غذاهای ایرانی و فست فود را طبخ می کند. اگر هم مهمانان تمایل داشته باشند غذای خود را بیرون از هتل میل کنند، تعدادی رستوران در نزدیکی هتل ارشیا خرم آباد وجود دارند که کیفیت غذاهایشان بد نیست. گفتنی است که کافی شاپ هتل در طبقه دوم واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۱۱ شب دایر است و مهمانان می توانند نوشیدنی های دلچسبی را در این مکان نوش جان کنند.
ناگفته نماند مهمانانی که با وسیله نقلیه به هتل ارشیا خرم آباد آمده باشند می‌توانند از پارکینگ غیرمسقف هتل که در فاصله چندصد متری از ساختمان واقع شده، استفاده کنند. به غیر از این‌ها، بهره مندی از امکانات و خدماتی نظیر تاکسی سرویس، آسانسور، لاندری، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانان مهیا شده است. کادر مجرب و کارآزموده هتل در امور مربوط به خدمات هتل از هیچ راهنمایی دریغ نمی‌کنند و کاملا با حوصله و صبر پاسخگوی سوالات مهمانان هستند.
با اقامت در هتل ارشیا خرم آباد مهمانان برای رفت و آمد دغدغه و دردسری نخواهند داشت؛ چرا که ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در فاصله چند صد متری هتل واقع شده اند و در کم تر از ۲ دقیقه می توان به آن ها دسترسی داشت. گرچه با قرارگیری در روبروی دریاچه کیو بیش تر مهمانان اوقات فراغتشان در فضای سبز همین منطقه سپری می کنند و به اندازه کافی از طبیعت زیبای این دریاچه آرامش کسب می کنند.

فاصله هتل ارشیا خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه ماهی: ۲۰۰ متر
فاصله تا مجتمع تجاری بعثت: ۵۵۰ متر
فاصله تا الماس شهر: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه حیات وحش: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک صخره ای: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک شریعتی: ۳.۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است