search
menu

هتل ناز کرمان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ناز کرمان
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل با اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ناز کرمان


هتل ناز کرمان، هتل دو ستاره در شهر کرمان، بلوار شهید صدوقی، چهارراه فیروزه قرار دارد. هتل دو ستاره ناز کرمان، دارای ۲۸ واحد اقامتی تمیز و با کیفیت که در سه طبقه مجزا واقع شده است. زمان افتتاح این هتل به سال ۱۳۶۰ باز می‌گردد، اما بعد از گذشت دو دهه در سال ۱۳۸۰ با هدف بهبودی ارائه خدمات ، ارتقای کیفیت و رقابت با هتل های هم رده خودش، این هتل به بهترین شکل بازسازی شد. بازسازی مجدد هتل باعث استقبال مسافرانی شد که به شهر کرمان سفر کرده و به دنبال هتل برای اقامت می‌گشتند، بار دیگر هتل ناز کرمان را برای اقامت انتخاب کنند. یکی از مزایای منحصر به فرد هتل ناز کرمان قرار گرفتن آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به جاهای دیدنی کرمان است. با خریدآنلاین بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا و جذاب، خاطره ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


اتاق های هتل ناز کرمان عبارتند از: اتاق یک تخته، اتاق ۲ تخته و اتاق سه تخته، رزرو همه این اتاق ها همراه با صبحانه رایگان است. وضعیت دیده اتاق ها به خیابان و محوطه هتل است. از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم گرمایش از طریق شوفاژ وسیستم سرمایش از طریق کولر آبی، دراور، مبلمان، یخچال، حمام به صورت دوش با لوازم بهداشتی مثل شامپو، صابون، حوله، سشوار، دمپایی روفرشی، سرویس بهداشتی ، تلفن داخلی، رخت آویز، کمد لباس و امکان شارژ وسایل الکتریکی اشاره کرد. بعضی از واحدها دارای بالکن نیز هستند. همه اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و هنگام ورود به اتاق ها آب رایگان به مسافران تقدیم می شود. راحتی اتاق های هتل این وعده را می دهد که خرید بلیط ارزان هواپیما و اقامت در هتل ناز خاطره خوشی از سفر به کرمان را رقم خواهد زد

رستوران هتل


یکی از اصلی ترین پایه های صفر تا صد سفر کرمان غذاهای محلی این شهر است. Naz Hotel کرمان فاقد رستوران است، اما نگران نباشید چرا که به علت موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر، اطراف هتل رستوران های سنتی و مدرن مختلفی وجود دارد که بنابر سلیقه و ذائقه شخصی خود می توانید یکی از آن ها را برای نوش جان کردن غذایی خوشمزه انتخاب کنید. مهمانان می توانند با قدم زدن در اطراف هتل و بدون طی کردن مسافت طولانی ناهار و شام مورد علاقه خود را میل کنند و به هتل بازگردند. کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم آماده خدمت رسانی به مسافران هتل است.

امکانات و خدمات کلی هتل


از امکانات هتل ناز کرمان می‌توان به پارکینگ رایگان روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی هتل اشاره کرد . هتل ناز کرمان دارای امکانات زیادی است از جمله آنها می‌توان به تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، روزنامه، اینترنت، اپراتور، نمازخانه، پله اضطراری و فتوکپی اشاره کرد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی موجود است.خدمات لاندری(خشکشویی) هتل از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر آماده خدمت رسانی است، مسافران می توانند لباس ها و ملحفه های خود رابه آنها بسپارند.
همچنین خدمات خانه داری سر ساعت مشخصی اتاق های مهمانان را مرتب و تمیز می کنند. هتل ناز کرمان با پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای مهمان ها به ویژه مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر به کرمان سفر کرده اند، تدارک دیده و آرزومند است. قوانین و مقررات هتل اینگونه است که ساعت ورود مسافران به هتل ۱۴ بعد ازظهر و ساعت خروج ۱۲ ظهر می باشد. لازم به ذکر است که هتل ناز کرمان برای کودکان زیر ۸ سال در صورت عدم استفاده از امکانات هتل، رایگان و بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها وجود ندارد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

فاصله هتل با اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه هرندی: ۱.۹۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آکواریوم: ۲.۵۰ کیلومتر
فاصله تا حمام ابراهیم خان: ۳.۵۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گنجعلی خان: ۴.۲۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۵.۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
pirooz hasani
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۹‌

اسم این مکان هتل نیست لطفا نام هتل را تحقیر نکنید برخورد پرسنل افتضاح نظافت انجام نشد فوق العاده کثیف هیچ امکانی از قبیل کافی شاپ یا اینترنت ندارد .. صبحانه افتضاح با ظروف کثیف و بدون صبحانه گرم تمام مدت اقامت که مدت ده روز فقط یه نوع صبحانه بود .هیچ امکانی در اتاق نیست حتی یک لیوان برای آب خوردن نیست.
people_outlineدوستان
todayفروردین