search
menu

خانه مسافر مشتاق کرمان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر مشتاق کرمان
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر مشتاق کرمان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر مشتاق کرمان


خانه مسافر مشتاق کرمان، یکی از اقامتگاه های خوب و ۲ ستاره در کرمان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. خانه مسافر مشتاق کرمان در سال ۱۳۹۶ در شهر کرمان به بهره برداری رسیده و امکانات مطلوبی دارد. این اقامتگاه مخصوص گردشگرانی است که بلیط هواپیما کرمان را برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی کرمان می خرند؛ چراکه اقامت در آن مقرون به صرفه و راحت است. کارکنان خانه مسافر مشتاق (Moshtagh Guest House) بسیار خوش برخورد، کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خاطره خوش اقامتگاهشان را ترک کنند.

امکانات کلی هتل


در این هتل امکانات متنوعی برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای تهیه بلیط هواپیما چارتر سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۸ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی هتل به اینترنت وای فای پرسرعت طبق تعرفه هتل دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۱۲ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی به سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه) و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در این هتل کوچک یک طبقه ۴ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۹ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. مهمانان می توانند با توجه به سلیقه، نیاز و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این خانه شامل اتاق های سه نفره کف خواب سنتی (فاقد سرویس بهداشتی و حمام)، دو تخته توئین (فاقد سرویس بهداشتی و حمام) و دو تخته دبل (فاقد سرویس بهداشتی و حمام) هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور رایگان و روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، بخاری)، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، میز ناهارخوری، آینه و دمپایی وجود دارند.
داخل واحدها آشپزخانه وجود دارد که تمام امکانات لازم برای آشپزی از قبیل کابینت، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز، ظروف پذیرایی و ... در آن ها موجود هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند. چیدمان، دکوراسیون و ترکیب رنگ لوازم و اتاق ها بسیار زیبا و هماهنگ هستند و اقامت در اتاق های این خانه مسافر حس دلنشین و خوبی دارد. مهمانان از فضای دنجو دوست داشتنی این اتاق ها لذت می برند و خود را همچون در خانه احساس می کنند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان و محوطه هتل تشکیل می دهد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. در این خانه مسافر هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۷ الی ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

فاصله خانه مسافر مشتاق کرمان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع کرمان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ارگ کرمان: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی کرمان: ۲٫۳ کیلومتر
باغ موزه هرندی کرمان: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا باغ فتح آباد کرمان: ۱۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا روستا و قلعه شفیع آباد کرمان: ۱۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است