search
menu

هتل هزار کرمان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هزار کرمان
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل هزار کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل هزار کرمان


هتل هزار کرمان از هتل های کهنه کار کرمان است که از سال های اولیه دهه هفتاد پذیرای گردشگرانی است که بلیط چارتر هواپیما کرمان خریده و مهمان مردم مهمان نواز این منطقه شده اند. این هتل میان رده خدمات و امکاناتی مانند آسانسور، مینی بار و غیره را ارائه می دهد اما اصلی ترین دلیل برای انتخاب این هتل امکاناتش نیست بلکه موقعیت جغرافیایی خاصش است که دسترسی مهمانان را به مراکز خرید و جاهای دیدنی کرمان آسان کرده است. هتل هزار در مرکز شهر قرار گرفته و این علاوه بر دسترسی آسان به جاذبه ها باعث شده تا مهمانان به وسیله های حمل و نقل عمومی نیز دسترسی راحتی داشته باشند.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


با این که سابقه فعالیت هتل هزار به سال ۱۳۷۲ بر می گردد اما این هتل در سال ۱۳۹۴ برای افزایش کیفیت خدمات و امکانات خود تحت بازسازی قرار گرفت و نهایتا پس از ۱ سال مجددا آماده پذیرایی از مهمانانی شد که هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. ۴۲ واحد اقامتی Hezar Hotel به اتاق های دو تخته و سوئیت های چهار نفره تقسیم می شوند. تمامی واحدهای اقامتی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و همراه با صبحانه رزرو می شوند. خدمات روم سرویس نیز در صورت تمایل به تمامی اتاق ها ارائه می شود. یخچال،‌ آباژور، دراور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس و پاور سوئیچ از امکانات مشترک تمامی اتاق ها است و در روز ورود آب رایگان در یخچال قرار داده می شود. برای سرگرمی در اتاق ها تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی دیجیتال و امکان دسترسی به اینترنت در اتاق ها ایجاد شده است. در تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه شده و برای راحتی بیشتر مهمانان در سرویس حمام اتاق ها لوازم بهداشتی مانند حوله، صابون، شامپو، مسواک خمیر دندان و دمپایی قرار داده شده است. اتاق ها صندوق امانات ندارند اما از آنجا که نوع قفل درب ها کارتی است می توانید وسیله های خود را با خیالی آسوده در اتاق گذاشته و به گشت و گذار بروید.

رستوران هتل


هزار رستوران و کافی شاپ مدرنی دارد که انواع نوشیدنی های گوارا و غذاهای خوش طعم و مزه را برای مهمانانش سرو می کند. البته آن هایی که صفر تا صد سفر کرمان را بلدند می دانند که نباید از غذاهای محلی این شهر به سادگی گذشت به همین دلیل حتی اگر غذاهای محلی را در رستوران هتل پیدا نکردید حتما سری به رستوران های خیابان های اطراف زده و از غذاهای محلی این شهر نوش جان کنید.

امکانات تفریحی هتل


هتل هزار کرمان فضای سبزی در محوطه خود دارد که برای پیاده روی های صبحگاهی و قدم زدن های عصرگاهی مناسب است. سالن ورزشی از طرف دیگر برای استفاده ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش ایجاد شده است. بخش خدمات ماساژ هتل نیز آماده است تا خستگی راه و بازدید از جاهای دیدنی کرمان را از تنتان دور کند.

امکانات و خدمات کلی هتل


هزار به عنوان هتلی میان رده امکانات و خدماتی فراتر از حد انتظار ارائه داده است. مهمانانی که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند در لابی آن به دستگاه فتوکپی، فکس، پرینتر و اینترنت هتل دسترسی خواهند داشت. برای مهمانان سالمند و توان یاب علاوه بر آسانسور بین طبقات، رمپ ویژه ای در ورودی هتل ایجاد شده است. برای مهمانان دارای اتومبیل پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده و برای راحتی آن ها که اتومبیل شخصی ندارند، خدمات تاکسی سرویس ارائه می شود. اگر هنوز به وقت تحویل اتاق مانده نگران نباشید می توانید به جای اینکه وقت خود را در پذیرش تلف کنید، چمدان هایتان را در اتاق چمدان گذاشته و خودتان به گشت و گذار در اطراف هتل بروید. این هتل برای راحتی مهمانان سیگاری خود نیز اتاق مخصوص سیگار ایجاد کرده است. صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات خانه داری، مینی بار با هزینه، خدمات بیدار باش، اپراتور تلفن و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتلند.

فاصله هتل هزار کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ملک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گنجعلی خان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه هرندی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کرمان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی کرمان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا گنبد مشتاقیه: ۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است