search
menu

اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان

درباره اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان


اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان از اقامتگاه‌های بومگردی شهر کاشان است که با ترکیب فضای سنتی و مهمان‌نوازی مدرن، آمیزه‌ای از آرامش و آسایش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. این اقامتگاه که از دوران پهلوی در کاشان بر جای مانده، در سال ۱۳۹۷ به خوبی بازسازی و افتتاح شد و بیست و هشتمین اقامتگاه سنتی در شهر کاشان لقب گرفت. معماری تاریخی VIUNA Lantern Traditional Hotel به قدری جذاب است که احتمالا شما پس از روبرو شدن با بنای آن، ساعت‌ها مسحور تماشای زیبایی‌هایش بشوید.
این بنا که مساحتی بالغ بر ۱۳۰۰ متر دارد، ۱۵ اتاق دلگشا را دور تا دور حیاط باصفای خود چیده و منظره‌ای خارق‌العاده به وجود آورده است. بسیاری از مسافرانی که برای اولین بار در اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان قدم می‌گذارند، قبل از هر چیز گوشی همراه یا دوربین عکاسی خود را بیرون آورده و عکس‌های فوق‌العاده زیبایی را در زوایای مختلف این بنای رویایی می‌گیرند.
در این بین، حوض پر آبی که وسط حیاط اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان قرار گرفته به محلی برای جمع شدن مهمانان در وقت غروب آفتاب تبدیل می‌شود و لحظات بسیار آرامش‌بخشی را برای هر یک از این افراد پدید می‌آورد. اگر بخواهیم در مورد اتاق‌های اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان صحبت کنیم و پرده از زیبایی‌های این اتاق برداریم، مطمئنا حق مطلب ادا نخواهد شد.
زیرا این اتاق‌ها به قدری زیبا هستند که توصیف این زیبایی از عهده هیچ کس بر نمی‌آید. جالب است بدانید که غیر از امکانات معمول، برخی از اتاق‌های اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان که از آنها به عنوان اتاق‌ها VIP یاد می‌شود، دارای جکوزی نیز هستند و مطمئنا راحتی بسیار بیشتری برای مهمانان خود فراهم می‌آورند. از دیگر مزیت‌های اقامت در VIUNA Lantern Traditional Hotel می‌توان به در اختیار داشتن فرصت نوش جان کردن انواع غذاهای ایرانی، هندی و سایر غذاهای لذیذ در رستوران این اقامتگاه اشاره کرد.
از طرفی دیگر، کافی شاپ اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان با نوشیدنی‌های بسیار لذیذی آماده ارائه خدمات خود به مهمانان است. لازم به ذکر است که اقامت در اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان یک گزینه ایده آل برای افراد گیاهخوار خواهد بود. زیرا رستوران اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان غذاهای گیاهی بسیار لذیذی را نیز برای مهمانانش سرو می‌کند. در کنار تمامی این موارد، موقعیت مکانی بسیار خوب اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان به عصاره اصلی موفقیت این اقامتگاه تبدیل شده است.
ناگفته نماند که امکانات و سرویس‌های دیگری مثل آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات تور و روم سرویس هم در اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان برقرار هستند. ضمنا، از فروشگاه این اقامتگاه می‌توان برای خرید بهترین صنایع دستی و سوغاتی‌های کاشان استفاده کرد. همانطور که ملاحظه می‌فرمایید، لذت اقامت در اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که شما می‌توانید تصور کنید. بنابراین، با انتخاب اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان هم اقامت آسوده‌ای برایتان رقم خواهد خورد و هم قدم در خانه‌ای خواهید گذاشت که سالیان دراز محل زندگی چندین نفر از اجداد این سرزمین بوده است.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا مسجد آقا بزرگ: ۱۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا خانه تاریخی عباسیان: ۶۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا خانه تاج: ۷۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا امامزاده عبدالله بن موسی جعفر: ۸۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا خانه بروجردی‌ها: ۹۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا خانه طبایی‌ها: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان تا مسجد جامع: ۱.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است