search
menu

اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان
فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم کاشان

درباره اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان


اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان در بافت تاریخی شهر کاشان در استان اصفهان واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان خانه ای سنتی است که قدمت آن به دوران پهلوی برمی گردد. این اقامتگاه با قدمتی ۲۰۰ ساله، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و سپس به بهره برداری رسید و مورد توجه گردشگران و علاقه مندان به مدتی زندگی در محیط و خانه های روستایی و سنتی قرار گرفت.
بنای اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان متناسب با معماری خانه های کاشان ساخته شده طوری که اتاق ها دور تا دور حیاط این خانه و حوضی لاجوردی در وسط حیاط قرار گرفته است. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان دارای ۶ باب اتاق می باشد که ظرفیت اسکان و پذیرایی ۱۹ گردشگر را دارد.
از جمله خدمات اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان برای رفاه حال گردشگران می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی رادیاتور، پکیج و کولر گازی، توالت ایرانی و فرنگی، یخچال در اتاق ها، خدمات لاندری در اقامتگاه با هزینه جداگانه، اتو و سشوار و راهنمای تور گردشگری برای تور کویر، نیاسر و ابیانه، اینترنت وایرلس رایگان و پذیرش و اسکان ۲۴ ساعته، اشاره کرد.
گفتنی است در قسمت هایی از این اقامتگاه تعدادی پله وجود دارد که افراد مسن و گردشگرانی که کودکان خردسال به همراه دارند باید توجه لازم را در این زمینه داشته باشند. گردشگرانی که دنبال زمانی برای دوری از زندگی روزمره شهری و ماشینی هستند، به راحتی می توانند در این اقامتگاه بوم گردی تجربه زندگی در محیطی روستایی به سبک سنتی را داشته باشند.
جالب است بدانید که اقامتگاه سرای سایه کاشان به جاذبه های گردشگری کاشان مثل خانه بروجردی‌ها، باغ و حمام فین کاشان، غار نیاسر (غار تالار رئیس)، بازار سنتی کاشان، قمصر کاشان، شهر زیرزمینی نوش آباد (مجموعه اویی)، روستای ابیانه و خانه عامری ها نزدیک است و گردشگران به آسانی می توانند از این اماکن دیدن نمایند. گردشگران می توانند در این اقامتگاه انواع غذاهای محلی این شهر نظیر شفته سماغ، شوید پلو با گوشت و لوبیا، کوفته آب سماق کاشانی، خورش نخود آله، جوجویی تاس کباب کاشانی را با هماهنگی قبلی سفارش دهند و از طعم لذیذ و محلی آن ها لذت ببرند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم کاشان


فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای سایه کاشان تا مسجد آقابزرگ کاشان: ۴۵۰ متر
فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۸۵۰ متر
فاصله تا خانه عامری های کاشان: ۹۰۰ متر
فاصله تا پایانه مسافربری کاشان ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ صفویه ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن کاشان ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ و حمام فین کاشان۸.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه کاشان ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی نوش آباد: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا روستای قمصر کاشان: ۳۲ کیلومتر
فاصله تا غار نیاسر: ۳۷.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است