search
menu

هتل سرای باقی کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سرای باقی کاشان
امکانات و خدمات عمومی هتل سرای باقی کاشان
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سرای باقی کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سرای باقی کاشان


هتل سرای باقی در خیابان ملا حبیب الله کاشان قرار دارد. سرای باقی یکی از خانه‌های تاریخی شهر کاشان است و قدمتی ۲۵۰ ساله دارد. در سال‌های اخیر این خانه قدیمی مورد نوسازی قرار گرفته و میزبان مهمانان عزیز از سراسر کشور شده است. با اقامت در هتل سرای باقی کاشان در عین برخورداری از امکانات مناسب، طعم زندگی متفاوت گذشتگان را خواهید چشید. یکی از امتیازات Saraye Baghi Hotel موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کاشان خواهید داشت. خانه تاریخی بروجردی‌ها و حمام تاریخی سلطان امیر احمد حدود ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند.
سرای باقی گزینه‌ای ایده‌‌آل برای علاقه‌مندان فضاهای تاریخی است. چنانچه قصد سفر به شهر زیبای کاشان را دارید پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سرای باقی کاشان


سرای باقی، ساختمان ۳ طبقه دنجی دارد و با اقامت در آن، اوقات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. در این هتل امکانات متعددی برای مهمانان فراهم گشته است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. هتل سرای باقی کاشان پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. در این هتل هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان، ۲ تا ۸ سال نیم‌بها و بالای ۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای بازدید از جاذبه‌های کاشان می‌توانید از خدمات راهنمای تور هتل استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به لابی، سیستم اطفای حریق، دوربین مداربسته، خشک‌شویی و اتاق چمدان اشاره کرد. ناگفته نماند فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل سرای باقی دارای ۱۱ واحد اقامتی زیبا و دل‌باز است و به طور کلی ظرفیت پذیرش از ۴۸ مهمان را دارد. در اتاق‌های هتل سرای باقی کاشان همانند منزل خودتان احساس راحتی خواهید کرد. فضای اتاق‌ها در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردارند و با لوازم کلاسیک چیدمان شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته تویین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه‌تخته، اتاق چهارتخته، اتاق چهارتخته کانکت و سوییت یک‌خوابه پنج‌تخته است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مینی‌بار، مبلمان، میز، تلفن و رخت‌آویز اشاره کرد. هریک از واحدها دارای حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است به‌جز یکی از اتاق‌ها بقیه واحدها دارای سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی هستند. ناگفته نماند واحدهای این مجموعه دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


حیاط هتل با حوضی زیبا و گل‌های رنگارنگ فضای دنجی برای گذراندن اوقات فراغت دارد. در هتل سرای باقی از زندگی شهری متداول دور شده و آرامش سبک زندگی قدیمی را کسب خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه محصولات هنری و سنتی داخل هتل بازدید کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های هتل سرای باقی، موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از مراکز تاریخی شهر کاشان بازدید نمایید.

رستوران هتل


روزتان در هتل سرای باقی با صرف صبحانه‌ای لذیذ در کافه رستوران آغاز خواهد شد. انواع دسر و غذاهای محلی و ایرانی در این کافه رستوران سرو می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید از رستوران‌های طرف قرارداد هتل غذا سفارش داده و داخل هتل، غذایتان را نوش جان کنید. وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع در نزدیکی هتل، گزینه‌های متعددی را برای صرف غذا پیش رویتان قرار خواهد داد.

فاصله هتل سرای باقی کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آقابزرگ: ۸۵۰ متر
فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کاشان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه عامری‌ها: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه بروجردی‌ها: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی‌ها: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است