search
menu

اقامتگاه سنتی ثنا کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ثنا کاشان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی ثنا کاشان

درباره اقامتگاه سنتی ثنا کاشان


اقامتگاه سنتی ثنا کاشان از اقامتگاه‌های بومگردی شهر کاشان ااست. اقامتگاهی که قدمتش بالغ بر ۲۰۰ سال بوده و به نوعی می‌توان از آن به عنوان تاریخ شفاهی شهر کاشان یاد کرد. این اقامتگاه که به تازگی بازسازی شده و روح مهمان‌نوازی سنتی کاشانی‌ها را به امکانات مدرن و با کیفیت رقم زده است، چنان محبوبیتی در این شهر دارد که در اکثر محافل دوستانه گردشگران می‌توان تعریفش را شنید. کافیست شما قدم در Sana Historical Hostel بگذارید تا در و پنجره‌های چوبی و زیبا در کنار حیاط و حوض دوست‌داشتنی این اقامتگاه، حیرت و شگفتی را در بند بند وجودتان سرازیر کنند. اقامتگاه سنتی ثنا کاشان دارای امکانات مختلفی هست که مجموعه آنها دست در دست هم داده و بر جذابیت‌های این اقامتگاه افزوده‌اند. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق‌های اقامتگاه سنتی ثنا کاشان می‌توان به یخچال، میز تحریر، حمام، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات اولیه و اساسی رفاه و راحتی هر فرد اشاره کرد.
همچنین در این اقامتگاه، امکانات و سرویس‌های مشترکی مثل اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، باربری، تاکسی سرویس، صندوق امانات و چندین مورد دیگر توسط کارکنانی فوق العاده حرفه‌ای و مجرب، همواره آماده استفاده هستند. بلاشک نقطه قوت Sana Historical Hostel تداعی کردن حس زندگی آسوده و بی‌آلایش انسان‌های روزگاران گذشته در این خانه است. بنابراین وقتی شما هر روز، صبح خود را با خوردن صبحانه‌ای لذیذ در فضای این اقامتگاه آغاز می‌کنید، از همان ساعات آغازین روز آرامش عجیبی تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. البته نکته جالب در مورد اقامتگاه سنتی ثنا کاشان موقعیت مکانی این اقامتگاه است که باعث دسترسی آسان به جمع کثیری از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های توریستی شهر کاشان می‌شود. از این رو، بعد از خوردن صبحانه، شما می‌توانید هر روز به تماشای زیبایی‌های کاشان بروید و به سادگی چندین مکان مختلف را مورد بازدید قرار دهید. اگر مهمان اقامتگاه سنتی ثنا کاشان شدید، پیشنهاد ما را برای مراجعه به چایخانه سنتی این اقامتگاه پذیرا باشید و لحظات خاطره‌انگیزی در این مکان سپری نمایید.
لازم به ذکر است که مهمانان اقامتگاه سنتی ثنا کاشان می‌توانند از پارکینگ این اقامتگاه برای تامین امنیت خودروی خود استفاده نمایند. همچنین برخورداری از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان نیز باعث شده تا طرفداران اقامتگاه سنتی ثنا کاشان افزایش چشمگیری داشته باشند. نکته جالب دیگری که در مورد اقامتگاه سنتی ثنا کاشان می‌توان مطرح کرد، ارزان بودن شرکت در تورهای گردشی این اقامتگاه است. برای مثال شما با هزینه‌ای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید به یکی از تورهای آبیانه، نیاسر و غار نخجیر و کویر مرنجاب بروید و روز بسیار شیرین و فراموش نشدنی تجربه کنید. ناگفته نماند که زمان تخلیه اتاق‌های اقامتگاه سنتی ثنا کاشان ساعت ۱۲ ظهر و زمان تحویل این اتاق‌ها ساعت ۱۴ است. اقامتگاه ثنا کاشان با قدمت بسیار بالای خود، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. از این رو، اگر شما این اقامتگاه را به عنوان میزبان خود در سفر به شهر تاریخی کاشان انتخاب کنید، گویی اقامتگاه خود را هم به تاریخ این شهر گره می‌زنید و سفر به کاشان برای شما به منزله سفری در زمان خواهد بود. پس بهتر است در مورد اقامتگاه سنتی ثنا کاشان بیشتر از بقیه اقامتگاه‌های این شهر تامل کنید.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی ثنا کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا عمارت عباسیان: ۹۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا مسجد جامع کاشان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا یخچال‌های قلعه جلالی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا خانه تاریخی طباطبایی‌ها: ۱.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا قلعه جلالی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا قدمگاه حضرت علی (ع): ۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا ترمینال مسافربری: ۴.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ثنا کاشان تا فرودگاه کاشان: ۱۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Setareh Asghari
۰۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۳‌

به نظرم دوستان این خانه سنتی کثیف ترین اقامتگاه بومگردی در کل کاشانه و اصلا پیشنهاد نمیکنم مخصوصا خانواده
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayفروردین