search
menu

هتل خانه صادقی کاشان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خانه صادقی کاشان
اماکن نزدیک به هتل خانه صادقی کاشان

درباره هتل خانه صادقی کاشان


هتل خانه صادقی کاشان از خانه های قدیمی کاشان بوده که در پی طرحی از سوی میراث فرهنگی همراه با چندین خانه قدیمی و تاریخی دیگر به هتلی زیبا و تماشایی تبدیل شده. این خانه تاریخی در خیابان علوی شهر کاشان قرار گرفته است؛ خیابانی که چند خانه تاریخی دیگر نیز در آن قرار دارند. هرچند کاشان شهری با بافت تاریخی است و در هر کوچه پس کوچه آن خانه های سنتی و اصیل ایرانی وجود دارد. خانه تاریخی صادقی قدمتی ۳۰۰ ساله دارد و سبک معماری آن اثر هنرمندان و معماران دوران زندیه را به نمایش گذاشته است.
این خانه تاریخی که امروزه به هتلی زیبا تبدیل شده در دی ماه سال ۱۳۸۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت ملی رسیده است. هتل خانه تاریخی صادقی مانند بسیاری از خانه های قدیمی ایرانی دارای چند بخش مختلف از جمله سرداب، شاه نشین، حیاط اندرونی، حیاط بیرونی، مهتابی، پنج دری، ورودی، سه ردیف هشتی، بادگیر و ایوان تابستانی است. خانه تاریخی صادقی پس از هشت سال تلاش بی وقفه هنرمندان و معماران به خوبی بازسازی شده و با تغییر کاربری به هتل جذابی تبدیل شده که تجربه اقامت متفاوتی را به میهمانان خود هدیه می دهد. هتل خانه صادقی از نظر مکانی هم موقعیت خوبی دارد. بسیاری از خانه های تاریخی و مشهور کاشان مانند خانه بروجردی ها در چند قدمی این هتل خانه تاریخی قرار دارند بعلاوه بسیاری از جاذبه های تاریخی شهر مانند حمام تاریخی سلطان امیر احمد نیز با فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای از هتل خانه تاریخی صادقی قرار گرفته اند.
اقامت در هتل خانه تاریخی صادقی برای میهمانانی که هدفشان از سفر به کاشان بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر است، مناسب به نظر می‌آید. این هتل خانه سنتی ظرفیت پذیرش ۴۱ میهمان را دارد. تمامی اتاق‌های هتل خانه صادقی دارای امکانات مختلفی مانند تخت خواب و اسپلیت( کولر گازی) هستند و در برخی از اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام قرار گرفته است. هتل خانه صادقی کاشان امکانات و خدمات مختلفی مانند گشت غیر رایگان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، روم سرویس، اتاق چمدان و اینترنت نامحدود و رایگان را به میهمانان خود ارائه می دهد.

اماکن نزدیک به هتل خانه صادقی کاشان


فاصله هتل خانه صادقی کاشان تا خانه تاریخی طباطبایی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل خانه صادقی کاشان تا حمام فین: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل خانه صادقی کاشان تا خانه تاریخی عباسیان: ۹۰ متر
فاصله هتل خانه صادقی کاشان تا تپه سیلک کاشان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل خانه صادقی کاشان تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۵۵۰ متر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است