search
menu

اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان


اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر در شهر زیبای کاشان واقع‌شده است. این اقامتگاه جزو مناطق تاریخی شهر بوده و از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در هنگام تصمیم برای سفر با خرید بلیط هواپیما و انتخاب این اقامتگاه می‌توانید به جاهای دیدنی و تاریخی شهر کاشان دسترسی آسانی داشته باشید، برخی از این جاها عبارت‌اند از بازار بزرگ کاشان، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی طباطبایی و خانه تاریخی بروجردی‌ها. با ورود به این اقامتگاه گویی در دل تاریخ قدم می‌گذارید و ترکیبی از معماری سنتی با معماری مدرن را خواهید دید. اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر دارای ۳ طبقه و ۱۷ باب اتاق است و مسافران از انتخاب این اقامتگاه پشیمان نخواهند شد. در این اقامتگاه برای ۳۶ مسافر به‌طور همزمان ظرفیت وجود دارد.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان


لابی این مجموعه نیز با ظرفیت ۱۰ نفر بوده و در هنگام ورود به این اقامتگاه ابتدا با این بخش روبرو خواهید شد. در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و با خوش‌رویی از مسافران استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان در حال تلاشند. توجه داشته باشید که به دلیل بافت سنتی این اقامتگاه محلی به عنوان پارکینگ وجود ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. در صورت نیاز به اینترنتی نیز می‌توانید به صورت رایگان در لابی این اقامتگاه از اینترنت وای فای نامحدود بهره‌مند شوید. بخشی از لابی نیز به عنوان اتاق چمدان بوده و مسافران می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به این قسمت بسپارند. در لابی می‌توانید به بخش لاندری رفته و از خشکشویی بهره‌مند شوید. پرسنل نیز بقدری محترم و مجرب هستند، مطمئناً در زمان اقامتتان کمبودی نخواهید داشت. فقط در نظر داشته باشید که به دلیل حفظ بافت قدیمی این ساختمان چندین پله برای رفتن به هر اتاق وجود دارد، بنابراین اگر به همراه خود افراد سالمند داشته باشید یا افرادی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بهتر است قبل از رزرو از این مورد مطلع باشید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های این مجموعه نام‌های قشنگی داشته و هرکدامشان زیبایی خاصی دارند که انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق ۱۰۸ دست کن زیرزمین، اتاق ۱۰۲ دو تخته دوبل همکف، اتاق ۱۰۵ کاهگلی سه تخته زیرزمین، اتاق ۱۱۲ سه تخته بدون پنجره، اتاق ۱۰۴ سه تخته، اتاق ۱۱۰ سه تخته همکف، اتاق ۱۰۱ یک تخته همکف، اتاق ۱۱۵ یک تخته گوشواره شاه‌نشین، اتاق ۱۱۳ دو تخته دوبل بدون پنجره، اتاق ۱۰۷ دو تخته دوبل زیرزمین، اتاق ۱۰۶ چهار تخته همکف، اتاق ۱۱۰ سه‌دری سه تخته، اتاق ۱۰۹ شومینه دو تخته. بر اساس قوانین این اقامتگاه ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، چای‌ساز، رخت‌آویز، آب رایگان، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه و صندوق امانات بهره‌مند شوید. همچنین در داخل همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است.

رستوران اقامتگاه


رستوران اقامتگاه سنتی قجر نیز دایر بوده و برای ۳۰ نفر ظرفیت دارد که در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کنند. برای وعده صبحانه می‌توانید انواع خوراکی‌های با کیفیت را نوش جان کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی بوتیک سرای قجر کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و مدرسه آقابزرگ: ۲۶۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۶۵۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۹۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار تاریخی کاشان: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است